Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство  |  Волинь

Гру для смартфонів "Українська Революція" оцінили школярі

Нещодавно Український інститут національної пам’яті презентував новий освітній проект – гру для смартфонів і планшетів, розроблену на основі настільної гри «Українська революція 1917–1921 років» для старшокласників, освітян, усіх, хто цікавиться історією.

Про це йдеться у повідомленні на сайті УІНП.

Чому гра для мобільних пристроїв? Щоб надати підлітковому дозвіллю змістового наповнення, дати можливість в ігровій формі розібратися у бурхливих подіях в Україні 1917–1921 років, дізнатися про діячів та пам’ятні місця.

Матеріал відповідає шкільній програмі та може бути використаний для закріплення вивченого, узагальнення, систематизації і самостійної підготовки школярів до ЗНО.

Гра для мобільних пристроїв є історичною вікториною з елементами стратегії. В неї можуть грати від одного до трьох учасників або команд. Упродовж гри необхідно обирати картки і відповідати на питання про події Української революції. Картки пронумеровані та розподілені за шістьма регіонами України: Київщина і Лівобережжя, Поділля, Галичина, Волинь, Південь, Схід.

Як і в настільній грі, спочатку треба зібрати 4 картки зі свого регіону, а потім по чотири з кожного регіону. Таким чином символічно об’єднаються українські землі. Це і є метою гри.

Щодо технічних характеристик, то гра багатокористувацька без доступу до Інтернету. Конфігурація екрану: альбомна орієнтація.

Застосунок доступний для смартфонів і планшетів на базі всіх версій Android, починаючи з  5.1 і для всіх версій  iOS.

Аndroid-версія уже в магазині додатків play.google.com за посиланням: http://bit.ly/2FwGEjs.

ІОS-версія розміщена в магазині додатків Аpple store за посиланням: https://apple.co/2MgBgl0. Шукати поле «Українська революція».

Після того, як знайшли і натиснули кнопку «Встановити», зайшли на гру, на екрані з’являється сторінка запуску – логотипи «Сто років боротьби. Українська революція» та Українського інституту національної пам’яті.

Відкривається сторінка меню, на якій міститься чотири іконки: Шпаргалка, Правила, Гра і Топ гравців. Очевидно, розпочинати варто із Правил – стислого пояснення механіки та умов гри.

Шпаргалка –  це короткий виклад історичної інформації. Нею можна скористатися, щоб дізнатися відповідь. Але можливість підказок обмежена п’ятьма.

Іконка «Гра». Натиснувши на неї, ґеймер чи ґеймери отримують пропозицію обрати кількість гравців, а за тим – стартовий регіон та ім’я персонажа – військового діяча періоду Української революції. Це стане назвою команди або гравця. До речі, якщо клікнути на портрет персонажа, відкриється коротка довідка про нього.

Разом із обраними позиціями автоматично буде надано кольорові фішки (зелені, сині або червоні), які закриватимуть клітинки з номером картки, розміщені навколо ігрового поля.

Здійснивши цей вибір, необхідно клікнути на «Нова гра» або «Продовжити гру» (якщо процес було перервано). Відкривається поле із етнічною картою українських земель Степана Рудницького (відома за настільною грою), картки із питаннями, кубик.

Поле обрамлене клітинками із номерами, а також є особливі. Наприклад, чорна – треба тягнути чорну картку (правильна відповідь на питання поповнює вашу колекцію чорною карткою, а неправильна призводить до видалення з поля вашої кольорової фішки і пропуску ходу). «Пастка» – пропуск ходу або порятунок за рахунок чорної картки). «Телепорт» – переміщення на старт. «Додатковий хід».

Головне стежити за вказівками, що з’являються на екрані. Поточний рахунок можна дізнатися, клікнувши на ім’я персонажа/персонажів.

Механіка гри така

Ґеймери почергово підкидають кубик. З’являється аватарка гравця, яка автоматично рухається периметром поля від клітинки «С» (СТАРТ) на ту кількість клітинок, що випали на кубику. Потім тягнуть картку-питання (як уже говорилося, спочатку зі свого регіону, а потім з інших).

Обирають відповідь. Той гравець, котрий першим назбирає по чотири картки-питання з кожного регіону, стане переможцем. Він символічно об’єднає українські землі.

Сектор методичної роботи представив гру для смартфонів і планшетів для десятикласників київської гімназії № 30 «ЕКОНАД». Презентація, а також історичний турнір відбулися Бібліотеці для дітей і молоді імені Павла Усенка до 100-річчя Соборності України.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ