Слухай онлайн
Економіка

Гринів розповів, як реформують Центральний офіс з обслуговування великих платників податків

Тривалий час відносини між податковою та підприємцями були «ворожими». Хочемо це змінити: щоб ми допомагали бізнесу, а бізнес допомагав нам. Про це сьогодні під час прес-конференції повідомив начальник СДПІ з ОВП у м. Львові МГУ ДФС Юрій Гринів.

За його словами, в ДФС розроблено концепцію реформування Центрального офісу з обслуговування великих платників податків, яка передбачає якісно новий рівень обслуговування бізнесу – «нові умови, нові сервіси, нові можливості».

Одна з головних новацій – скасування планових та зустрічних перевірок великих компаній, а також отримання ПДВ в автоматичному режимі. Зі слів Гриніва, з другого кварталу цього року податкова перевірятиме лише фірми, що йдуть на закриття.

Крім того, для таких платників будуть спрощені процедури митного оформлення товарів.

Водночас у Центральному офісі проведуть кадрові зміни: кожне підприємство отримає свого податкового консультанта-координатора, який матиме усі можливості у правовому полі залагоджувати питання, з якими компанія зіштовхується у роботі.

Окрім вже діючих 14 сервісів, платникам запропонують електронну перевірку та уніфікацію бухгалтерського ІТ-забезпечення. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...