Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Хто зупинить занепад автовокзалу "Львів"?

Автовокзал
Автовокзал "Львів". Фото Гал-інфо.
Автовокзал
Автовокзал "Львів". Фото Гал-інфо.
Автовокзал
Автовокзал "Львів". Фото Гал-інфо.
Автовокзал
Автовокзал "Львів". Фото Гал-інфо.
Автовокзал
Автовокзал "Львів". Фото Гал-інфо.
Автовокзал
Автовокзал "Львів". Фото Гал-інфо.
1/6
Автовокзал «Львів», зведений ще 1980 році на вулиці Стрийській для міжміських і міжнародних перевезень, – у наш час перетворився на ганьбу для стародавнього історичного європейського міста.

Як повідомив сьогодні, 3 грудня, власкор Гал-інфо, подорожуючим годі зорієнтуватися, що цей автовокзал має назву – «Львів», бо напис із колишньої будівлі-красеня знято. Натомість палає літерами «Готель».

В’їзд перед шлагбаумом – у вирвах, біля платформ – теж не гладенько. Та й паркуються міжнародні рейси на майданчику під народною назвою «Болото замерзло, болото розтопилося».

Щоправда, на першому поверсі, у касовій залі – більш-менш чисто. Зате вхід на другий та третій поверхи, де раніше були затишні зали очікування зі зручними кріслами, кафе зі смачними гарячими стравами, готель, – вхід перекритий ґратами на кшталт тюремних. Із просторої тераси, де можна було колись відпочити з філіжанкою кави, очікуючи свій рейс, смердить гниллю: долівка тут – по-кісточки в якійсь бридкій баюрі.

Пасажирам, що чимчикують з тролейбусів чи автобусів на автовокзал із вулиці Стрийської, доводиться місити болото через украй занедбану територію перед автовокзалом «Львів», яку львів’яни вже не рік і не два мріють перетворити на парк Архангела Михаїла.

Про це свідчить той факт, що ще 3 травня 2019 року на порталі е-петицій була зареєстрована заява Юлії Брик з вимогою «прийняти рішення про якнайшвидше облаштування парку Архангела Михаїла для проведення дозвілля».

За словами авторки петиції, парк Архангела Михаїла на вулиці Стрийській із самого початку перебуває у занедбаному стані. Зокрема, в ньому відсутні пішохідні доріжки, лавочки, смітники та освітлення, дерева і кущі потребують розчистки і догляду, ставок забруднений.

«У зв'язку із появою навколо парку новобудов з'явилася гостра потреба у його облаштуванні для безпечного пересування та відпочинку. Парк захаращений, не прибирається і потребує негайного широкого комплексу заходів по відновленню», – ішлося в тексті петиції.

Однак, як не прикро, за 4 дні відповідна електронна петиція набрала – 177 голоси із 500 необхідних для її розгляду на сесії депутатами Львівської міської ради.

Додамо, що під час засідання сесії Львівської міської ради ще 20 листопада 2014 року депутати проголосували за заснування парку Архангела Михаїла на вул. Стрийській (біля автовокзалу «Львів»).

У проекті ухвали мова, зокрема, йшла, що орієнтовна площа парку – 2,1 га. Однак, як бачимо, ця ухвала так і залишилася пріти під сукном.

Довідка Гал-інфо.

Нагадаємо, що Львівський автобусний вокзал також, тобто – автовокзал «Львів» збудовано для автобусних міжміських і міжнародних перевезень у Львові у 1980 році. Він розташований на вулиці Стрийській.

Архітектори – В. Сагайдаковський, М. Столяров, інженери В. Бойків та О. Єфремов.

Вокзал розрахований на відправлення до 800 пасажирів за годину. Згідно з генеральним планом, автовокзал був винесений на південну околицю міста (місцевість Боднарівка), що забезпечує можливість виїзду у

напрямку Карпат, а через кільцеву дорогу – в інших напрямках.

Об'ємно-просторова структура автовокзалу – у формі трикутника, який формує три зони: площа перед автовокзалом з боку вулиці Стрийської, зона прибуття автобусів та зона їх відправлення.

З боку вулиці Стрийської споруда має три поверхи зі складним дахом.

У тильній стороні автовокзалу був створений цокольний поверх, де розміщені допоміжні служби, камери зберігання і криті перони прибуття і відправлення автобусів. На першому поверсі міститься касовий зал з виходом на терасу, під якими розміщені перони. На другому поверсі було зведено зал очікування, готель і кафе. У формуванні інтер'єру центральної частини автовокзалу суттєву роль відіграють конструкції збірно-монолітного кесонного покриття залу та ригелі рам, розроблені доктором технічних наук, професором Богданом Гнідцем.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ