Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Кантонський Ярмарок – торговий міст між Україною та Китаєм

10 березня у Львові відбулась відеоконференція «Кантонський Ярмарок: нові можливості для українського бізнесу». Організатори конференції - Китайська Торгова Асоціація та МГО «Культурно-дослідницький центр України та Китаю «Ланьхва» разом з Центром зовнішньої торгівлі Китаю (м.Гуанчжоу). Захід був організований для українських бізнесменів, які цікавляться Китаєм та хочуть розширити географію своєї діяльності, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

«Розширення торгівлі та участь українських бізнесменів у Кантонському ярмарку може бути основою для стимулювання розуміння бізнес-кіл Львова китайського ринку та інвестицій», - зазначив Радник з торгово-економічних питань Посольства КНР в Україні Лю Цзюнь.

Він також наголосив, що за 25 років дипломатичних стосунків Китаю і України, стосунки двох країн швидко розвиваються: від рівня дружніх країн підвищились до стосунків стратегічних партнерів, ділове співробітництво з простої торгівлі переросло у спільні розробки і повний виробничий ланцюжок. Останні 5 років Китай незмінно є другим найбільшим торгівельним партнером України, складає 8,59% обсягу зовнішньоторговельного обороту України, із 2015 року це зросло на 0,43%.

Представник організатора Кантонського ярмарку, Центру зовнішньої торгівлі КНР Лю Цюань Дун зазначив, що започаткований 1957 року Кантонський ярмарок, у колах міжнародної торгівлі та економіки має назву «зв’язуючої ланки дружби, торгового моста», має славу «першої виставки Китаю», куди щороку приїжджають багато компаній-покупців з України і це одна з важливих платформ просування торгівлі України і КНР.

У рамках заходу представники бізнес-кіл України дізналися про процедурні та логістичні аспекти участі у Кантонському ярмарку та отримали поради для ефективного відвідування ярмарку.

Одним із важливих аспектів участі у ярмарку є те, що організатори проводять суворий відбір підприємств-учасників, усі учасники повинні відповідати суворим стандартам, проводиться перевірка місцевими комерційними відділами, щороку зберігається 5% новизни. Кантонський ярмарок збирає товари найвищої якості, брендові підприємства з реальною силою для експорту. У Кантонського ярмарку також є професійні установи, які відповідають за прийняття скарг та спорів про інтелектуальну власність і торгівлю, що гарантує інтереси підприємств-учасників і компаній-покупців. Це все має гарантувати безпеку та впевненість у домовленостях, які закладаються під час ярмарку. На попередній, 120 сесії, укладено угод на 27,89 млрд. дол. США.

Представник організатора ярмарку також зазначив, що українські продукти користуються великим попитом у Китаї і запросив українські підприємства до участі.

Як повідомила Тетяна Хабібрахманова, начальник управління інформаційної політики та зовнішніх відносин ЛМР, розпорядженням міського голови Львова створено робочу групу з питань співпраці Львова з містами Китайської народної республіки, для забезпечення двосторонньої взаємодії у торгово-економічній, науковій, освітній, культурній і туристичній сферах.

0
0
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ