Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Капітальних ремонтів доріг останні 5-6 років на Львівщині не було – облавтодор

Капітальних ремонтів доріг на Львівщині за останні 5-6 років не було. Про це сьогодні, 7 лютого, на виїзному засіданні комісії Львівської облради з питань контролю за ефективністю виконання державних і обласних програм та рішень ради повідомив головний інженер Львівського облавтодору Федір Наумець.

На ділянці дороги Західна обхідна міста Львова коштів на капітальний ремонт не передбачено. Дорога знаходиться в поганому стані, однак працівники автодору запевняють, що дорога в стані задовільному.

Федір Наумець зазначив, що у 2009 році на цій ділянці дороги проводили ямковий ремонт. Він також зауважив, що при умові стабільної температури повітря протягом 2-3 днів проблему ямок на цій ділянці буде вирішено.

«Цих 12 ямок, які тут є, для того, щоб їх усунути, необхідно 10-12 тисяч гривень. Ямки з’являються через температурне розширення, дорога витримує 15 циклів. Тепер перерахуйте, скільки разів за зиму та осінь ми маємо перехід через нуль», – сказав він.

Західна обхідна дорога міста Львова введена в експлуатацію у 2004 році.

Експерт, який працював на підприємстві ремонту та обслуговування доріг, здійснив вимірювання ямковості на дорозі Західний обхід Львова поблизу села Холодновітка та зазначив, що в середньому глибина ям становить 3,5 см. Начальник відділу служби автодоріг Василь Баранович зазначив, що дорожнє покриття потребує не ямкового ремонту, а капітального. Строк експлуатації дороги вийшов. В 2009 році проводилася експертиза. Цю ділянку дороги визнали придатною для експлуатації зі встановленням обмежень до 20 тонн.

Він також зазначив, що загальна пропозиція від автодору на 2011 рік на дороги Львівщини становить близько 6 млрд грн. для того, щоб виконати плани цього року.

На цей час за лютий фінансовим планом доведено 4,8 млн грн на ремонті роботи у Львівській області. Має бути проведена ліквідація ямковості і треба перекласти асфальтобетон.

Найбільш проблемними ділянками інженер назвав дороги Львів-Золочів, до Рави-Руської, Шегинь, Львів-Радехів-Луцьк.

«Біда фінансування проектів в тому, що від загальних потреби держава доводить тільки 11-12%. За 2010 рік на загальні потреби було освоєно 120 млн грн», – каже Федір Наумець.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ