"Київстар" не з'ясовує і не цікавиться тим, хто персонально є отримувачем наших послуг. Адже більше 90 відсотків наших клієнтів - це анонімні користувачі. В компанії прийняті єдині правила надання послуг для всіх абонентів, не залежно від їх поглядів та переконань. Повідомила Ірина Пацевко, менеджер по зв’язках з громадськістю Львівської філії ПрАТ «Київстар».
І далі: "Наскільки нам відомо, клієнти не зверталися в центри обслуговування "Київстар" із подібними проблемними питаннями. А для того, щоб перевірити виникнення подібних ситуацій, нам потрібні персональні звернення власників номерів телефонів.
В будь-якому разі, просимо звертатися до наших центрів телефонного обслуговування або ж до прес-служби компанії "Київстар".
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ