Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Кол-центр «Львівобленерго» не прийматиме показників електроенергії

Від 29 вересня «Львівобленерго» прийматиме показники електролічильників лише автоматичними сервісами.
Фото ілюстративне. Олена Ляхович, Гал-інфо

Про це інформує пресслужба Львівобленерго.

"Це пов’язано з тим, що в період подачі показників до кол-центру не можуть додзвонитися люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія", - пояснили у обленерго.

Як подати показник електролічильника?

Повідомити про своє електроспоживання можна з допомогою дистанційних сервісів:

  • Веб-чат на сайті «Львівобленерго»: loe.lviv.ua
  • Чат-боти «Львівобленерго» у Viber та Telegram.
  • «Персональний кабінет»: info.loe.lviv.ua
  • Електронна пошта [email protected] (надсилайте повідомлення у форматі: Ваш десятизначний код пробіл показник. Приклад — 0000011111 3256).
  • SMS-повідомлення на короткий номер 5068 (надсилайте повідомлення у форматі: Ваш десятизначний код пробіл показник. Приклад — 0000011111 3256).
  • Зателефонувати на номер 295-85-13 без з’єднання з оператором.

Чи можна подати показник у кол-центрі «Львівобленерго»?

Зателефонувавши за номерами кол-центру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії — з допомогою голосового меню.

Для старших, соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону, оператори кол-центру здійснюватимуть спеціальний обдзвін.

Як повідомити про аварійну ситуацію?

Безкоштовний цілодобовий номер кол-центру 0-800-30-15-68 діє виключно для важливих та екстрених повідомлень. Повідомити про аварію також можна за іншими номерами кол-центру.

Окрім цього, можливість повідомити про відключення електроенергії нещодавно з’явилася у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram. Нагадаємо, що у чат-ботахможна швидко подавати показники, отримувати повідомлення про аварійні та планові роботи, переглянути нарахування, а також дистанційно замовити послуги: коригування неправильного показника, зміну власника рахунку, встановлення зонного лічильника та заміну непрацюючого лічильника, також додаватимуться нові послуги.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ