Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Компанія Meta почала тестувати ШІ для створення реклами

Материнська компанія Facebook - Meta - приєдналась до генеративних ШІ-продуктів, заявивши, що починає тестування рекламних інструментів на основі штучного інтелекту, які можуть створювати такий контент, як фонові зображення та варіації написаного тексту.

Про це пише ЕП з посиланням на Reuters.

Групі рекламодавців буде запропоновано поекспериментувати з інструментами на "тестовому майданчику", який компанія називає "Пісочницею ШІ", заявили керівники Meta на прес заході в Нью-Йорку.

Керівники відмовилися уточнити, скільки рекламодавців матимуть доступ до цього простору, зазначивши лише, що група є невеликою.

За їхніми словами, Meta планує надати доступ більшій кількості рекламодавців у липні та інтегрувати деякі функції в рекламні продукти загального призначення пізніше цього року.

Це оголошення знаменує собою першу спробу власника Facebook та Instagram випустити продукти, що використовують технологію генеративного штучного інтелекту, яка використовує величезні масиви минулих даних для створення нового контенту.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ