Рішення керівництва соціальної мережі Facebook показувати користувачам менше відеороликів призвело до того, що користувачі проводять там тепер на 50 мільйонів годин в день менше. Про це напередодні заявив засновник і очільник Facebook Марк Цукерберг, передає УНН з посиланням на Deutsche Welle.
"Це показує, наскільки ми серйозно налаштовані", - заявив він.
При цьому М.Цукерберг підкреслив, що Facebook приймає до уваги можливі втрати, щоб користувачі соцмережі проводили в ній час "більш осмислено".
Зокрема, Facebook збирається показувати в стрічці новин менше повідомлень від ЗМІ і більше постів друзів і родичів. Також у кінці січня Facebook заборонила рекламу криптовалют, ICO (первинного розміщення токенів) і бінарних опціонів.
Тим часом Facebook продовжує приносити все більше прибутку - у 2017 році дохід компанії збільшився на 56% - до 16 мільярдів доларів.
Компанія збільшила і витрати - довелося найняти багато нових співробітників для того, щоб не допустити поширення фейкового контенту, або такого, що розпалює ненависть або маніпулює. Витрати компанії збільшилися з 15,2 мільярда доларів у 2016 році до 20,5 мільярда в 2017-му.