Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Кожен другий українець хотів би мати власний бізнес, - дослідження

За останні п’ять років в Україні більш ніж у півтора рази зріс запит на заняття підприємництвом. Такими є результати дослідження, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг».

Як зауважили дослідники, сьогодні майже половина респондентів бажали б мати власну справу. Найбільше тих, хто хотів би стати підприємцем, серед молодих опитаних: майже три чверті виявляють готовність займатися власним бізнесом. Також більше прагнення до підприємництва проявляють чоловіки, працюючі, більш забезпечені та освічені респонденти.

Цікаво, що серед тих, хто заявив, що має роботу, кожен десятий вже працює у власному бізнесі.
Серед тих, хто хотів би мати власну справу зросла оцінка перспектив на старт власного бізнесу у близькому майбутньому. Сьогодні 22% тих, хто бажав би займатися підприємництвом, заявили про значні шанси у відкритті бізнесу найближчим часом (у минулих опитуваннях таких респондентів було не більше 6%).

Про незначні шанси у цьому напрямку заявили 41%, про їх відсутність – 31%. У регіональному розрізі відносно більше тих, хто говорить про реальні перспективи початку бізнесу у близькому майбутньому, на Півдні та Заході. Також подібних респондентів найбільше серед опитаних молодого та середнього віку, забезпечених (серед них таких, взагалі 41%), та осіб з вищою освітою. Найбідніші, непрацюючі та особи старшого віку частіше заявляють про відсутність шансів на початок власної справи.

Загалом же, стверджують автори дослідження, в країні поступово зростає кількість тих, хто підтримує ринкові відносини на противагу плановій економіці. Найвища підтримка розвитку ринку спостерігається серед мешканців Заходу. При цьому на Сході, незважаючи на те, що майже кожен третій тут підтримує повернення до планової економіки, дві третини все ж таки за ринок. Підтримка повернення до планової економіки відносно вища серед старших респондентів, жінок, непрацюючих, осіб з меншими доходами та нижчим рівнем освіти.

Довідка.

Аудиторія: населення України від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю, регіонами і типом поселення. Вибіркова сукупність:

2000 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,2%.

Терміни проведення: 2-9 червня 2018 р.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ