Слухай онлайн
Економіка

ЛОДА підтримуватиме лише тих перевізників, які матимуть оновлений автопарк, – Тарас Федак

Конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування підтримуватиме перевізників, які оновлюють свій автопарк та працюють легально. Про це перед початком засідання конкурсного комітету в коментарі «Гал-info» заявив заступник голови ЛОДА Тарас Федак.
 «Ми всіляко підтримуватимемо насамперед ринковими методами підприємства-перевізники, які всіляко розширюють свою базу сучасними вітчизняними автомобілями, створюють нові робочі місця, справно платять податки. Вони матимуть нормальні ринкові умови для роботи. Натомість ті підприємства, що працюють зараз у тіні, котрі не оновлюють свого транспортного складу, ринок перевезень буде сам виштовхувати, а ми йому в цьому допоможемо. Наголошую, що ми ставимо питання руба, щоб пасажирів перевозили справні та нові автобуси та мікроавтобуси, і ті, які відповідають стандартам пасажирських перевезень. Зараз ми маємо багато автобусів, перероблених з вантажівок, і вони є небезпечними. З липня 2007 року перевезення такими автобусами буде заборонено. Така наша політика», – сказав Федак.
Монополістами тих, хто вчасно замінив свій автомобільний парк, а відтак виграв або виграє конкурс, Федак не вважає, посилаючись на те, що всі перевізники працюють у рівних ринкових умовах, а ЛОДА займає у цьому питанні сторону пасажирів, для яких подорож у львівських маршрутках має бути безпечною.
Зі слів Федака, Львовом та областю курсують 4,5 тисячі мікроавтобусів та автобусів, з них 1650 є перероблені під пасажирські з вантажних моделей, але якщо в липні «переробки» перестануть їздити, то проблеми не буде. «У 2004 році було закуплено 1 тисячу нових автобусів, і тому я прогнозую, що проблем з перевезеннями не буде, навіть якщо 1,5 тисячі автобусів будуть зняті з маршрутів», – сказав Федак.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...