Львів звернеться в суд, щоб оскаржити рішення Антимонопольного комітету про скасування тендеру АТП-1 на закупівлю 55 автобусів у заводу «Електрон». Про це сьогодні, 21 квітня, у своєму звіті про роботу виконавчих органів міської ради розповів міський голова Львова Андрій Садовий.
«В програмі Львів-2020 ми задекларували бажання на 70% оновити громадський транспорт в місті протягом наступних п’яти років. Ми вже провели тендер на купівлю 10 нових автобусів, які в травні мають вийти на маршрути, та придбали 4 нових тролейбуси і один електробус виробництва Електрону. Ще в цьому році купимо 7 нових трамваїв. Розпочали тендерну процедуру на закупівлю 55 нових автобусів. На превеликий жаль, ще один учасник тендерів подав скаргу в Антимонопольний комітет. Це представництво білоруської компанії. Ми будемо вимушені звертатись в суди. Кращі умови і краща пропозиція, ніж дає «Електрон», не може бути у Львові. Нам треба думати і про експлуатацію, а це дуже важливо – правильна експлуатація, коли є своя ремонтна база», - цитує Садового прес-служба Львівської міської ради.
Нагадаємо, Державний уповноважений АМКУ Світлана Панаіотіді заявила, що колегія АМКУ розглянула скаргу ТОВ «УкрЕвроМАЗ» про порушення Львівським комунальним автотранспортним підприємством №1 порядку проведення процедури закупівлі автобусів у кількості 55 одиниць, за результатами якого, замовника зобов’язано відмінити зазначену процедуру закупівлі.
«Під час розгляду скарги Колегією було встановлено, що Замовник застосував дискримінаційний підхід під час оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників, а саме: відхилив пропозицію скаржника, яка не відповідала умовам документації конкурсних торгів та допустив до оцінки та акцептував пропозицію ТОВ "СУНП "ЕЛЕКТРОНТРАНС" (переможець), пропозиція якого також не відповідала технічним вимогам документації конкурсних торгів та перевищувала цінову пропозицію скаржника близько на 65 000 000,00 грн», - повідомила вона у Фейсбук.
Додамо, що наприкінці минулого року міська рада вирішила закупити для ЛК АТП № 1 55 нових автобусів. Для цього в бюджеті розвитку міста заклали суму у 200 млн грн. Тендерний комітет ЛК АТП №1 вирішив, що за таку суму можна буде придбати приблизно 55 автобусів, тому і вказав таку кількість в документації. Вочевидь, там виходили з того, що ще в 2015 році вартість одного автобусу була близько 3,5 млн грн (той же автобус від «Електронтрансу» обійшовся місту у 3,585 млн грн за одиницю). Однак вже під час розкриття пропозицій виявилося, що один такий автобус від «Електронтрансу» тепер коштує 4,8 млн грн, а загальна вартість 55 автобусів у такому випадку складе майже 265 млн. грн. Пропозиція «Електронтрансу» була акцептована 24 березня. Договір повинен бути підписаний не пізніше 23 квітня.
Однак ТзОВ «УкрЄвроМАЗ» на тендері запропонувало найнижчу ціну, яка навіть не перевищувала 200 млн. грн. Та її відхилили. Причин для відхилення цієї пропозиції знайшлося чотири, – пише газета «Ратуша».
Згідно з протоколом №4 від 22 березня 2016 року:
Відсутня довідка з інформацією про наявність кваліфікованих працівників для реалізації — поставки товару, які мають необхідні знання та досвід відповідно до запропонованої форми.
Відсутня копія сертифіката відповідності УкрСЕПРО з додатками на автобус, що пропонується в складі пропозиції конкурсних торгів.
В розрахунку ціни пропозиції конкурсних торгів не зазначено, чи враховані витрати на доставку предмета закупівлі в ціну пропозиції.
Пропозиція учасника (технічні вимоги) частково не відповідає вимогам додатку № 4 документації конкурсних торгів.
Щодо останнього зауваження, то тут автобуси забракували через: максимальну швидкість автобуса («МАЗівський» транспорт розвиває максимальну швидкість 85 км/год, а в АТП-1 хотіли, аби максимальна швидкість була не більш ніж 80 км/год). Не підійшла і висота автобуса, бо найдешевший варіант на 8 сантиметрів вищий. Ширина дверних отворів також не сподобалась АТП, бо була на 200 міліметрів вужча. А ще автотранспортники мали зауваження до системи охолодження і передньої підвіски.