За підрахунками експертів, для якісної роботи чинної мережі у Львові потрібно ще біля 120 одиниць трамвайних вагонів, 130-140 – тролейбусів. Гостра потреба – 40 вагонів трамваїв і стільки ж тролейбусів. Про це учора, 7 грудня, під час засідання сесії Львівської міської ради заявив депутат Валерій Веремчук.
За його словами, Львів зможе суттєво поповнити рухомий склад електротранспорту без улізання в додаткові борги, якщо закупить вживані, але якісні трамваї та тролейбуси в Європі.
«Необхідність розвивати мережу громадського транспорту у Львові є очевидною. Питання лише в тім, в якому керунку рухатися з огляду і на потреби мешканців, і на фінансові можливості міста. Наразі ж у Львові нема ані відповідних цільових програм, ані транспортної стратегії. Понад те, профільне управління Львівської міської ради залишається без керівника. Скільки часу так триватиме? Невідомо. Вочевидь, допоки виконавча влада не згадає, що її прямий обов’язок – відстоювати інтереси громади. А транспортна проблематика – зараз №1 у Львові», - сказав депутат.
Відтак він запропонував розробити цільову програму модернізації наявного електротранспорту міста із закупівлею вживаних трамваїв та тролейбусів із Європи, що дасть місту можливість швидко поповнити рухомий склад львівського електротранспорту. Зокрема, зараз на продаж трамваї і тролейбуси виставляють Берлін, Галле, Рига.
«За підрахунками експертів, для якісної роботи чинної мережі у Львові потрібно ще біля 120 одиниць трамвайних вагонів, 130-140 – тролейбусів. Гостра потреба – 40 вагонів трамваїв і стільки ж тролейбусів. Так, виконавча влада планує за кошти Європейського Інвестиційного Банку придбати 10 нових трамвайних вагонів загальною вартістю 12 млн. євро. Але такими темпами ми тільки збільшимо борговий вантаж Львова, а на повне оновлення трамвайного парку витратимо десятиліття. Натомість вживані трамваї з Берліна коштують близько 18 тисячі євро, ризькі тролейбуси від 5 до 20 тисяч євро. Їх продають після капітального ремонту, тому цей транспорт ще зможе прослужити 10-15 років», - пояснив Валерій Веремчук.