З метою збільшення туристичних потоків Львівщина розширює мережу контрагентів. Про це інформують в управлінні туризму та курортів Львівської ОДА.
Зокрема, як зазначила начальник управління Наталія Табака це співпраця з дипломатичними представництвами, туристичними операторами, асоціаціями, профспілками, представниками авіакомпаній.
ʺЗавдяки співпраці і розширенні мережі контрагентів ми будемо доносити до кінцевого споживача туристичні можливості Львівщини, залучати бізнес-події та популяризувати знакові туристичні локації для кінотуризму та медіапростору. Відтак зараз активно працюємо над формуванням туристичного портфоліо областіʺ, - зазначила Наталія Табака.
Нагадаємо, що за підсумками 2018 року Львівщина посіла 2 місце в Україні за обсягом туристичного збору, кількістю розміщених у готельних закладах та за кількістю туристів з України.
Окрім цього, торік в області провели 25 масштабних туристичних та ділових заходів. Також Львівщину представили на 13 виставково-презентаційних заходах в Іспанії, Ізраїлю, Туреччині, Грузії, Китаї, Польщі, Чехії та Україні (Київ, Львів, Ужгород, Чернівці).