Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівська залізниця провела осінню інспекцію

У ході осінньої інспекції із метою перевірки стану та контролю за перебігом підготовки залізничного господарства до роботи в суворих зимових умовах комісія здійснила інспекційний об’їзд за маршрутом Львів – Красне – Здолбунів – Рівне. Про це повідомляють у прес-центрі Львівської залізниці.

Виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» Володимир Крот разом зі заступниками та керівниками служб проінспектував стан інфраструктури, будівель та споруд господарств колії, електропостачання, сигналізації і зв’язку, а також ознайомився з виробничим процесом у локомотивному, вагонному та моторвагонному депо Здолбунова.

Хоча процес підготовки магістралі до зими вже минув екватор, під час об’їзду з’ясувалося, що в залізничному господарстві ще вистачає роботи, тим більше після доволі примхливого початку осені. Зокрема на перегонах, де впродовж вересня залізничникам неодноразово дошкуляла негода зі штормовими поривами вітру. Тож зауваження комісії повторювалися на різних дільницях за маршрутом слідування. Зв’язківцям варто звернути увагу на видимість сигналів світлофорів, що на окремих ділянках напрямку не відповідає вимогам ПТЕ (правил технічної експлуатації). У колійному господарстві типові недоліки стосувалися якості виконання колійних робіт, що подекуди відчутно впливають на плавність руху поїздів, а також упорядкування залишків відпрацьованих та старопридатних матеріалів. Крім того, керівник магістралі доручив колійникам відремонтувати та ввести в експлуатацію дві колії Тернопільського парку ст. Красне. Цю роботу необхідно завершити у травні наступного року. 

За підсумками об’їзду фахівцям господарства електропостачання необхідно перевірити та відрегулювати на належну висоту вантажі компенсаторів, ліквідувати обриви заземлення, пофарбувати анкерні відтяжки. Ключове завдання для енергетиків на найближчу перспективу – електрифікація трьох колій Сарненського парку станції Рівне. Варто зазначити, що за дорученням виконавчого директора Львівської регіональної філії енергетики вже розпочали роботу в Рівному, ввівши в експлуатацію чотири електрифіковані колії, що суттєво спростило та пожвавило процес поїзної роботи у Сарненському парку станції.

Спільне завдання, яке керівник магістралі поставив перед начальниками цих служб, упорядкувати лісосмуги уздовж колій, провести кронування захисних насаджень та вирубку дерев, що розрослися впритул до ліній зв’язку та електропередач і в екстремальних зимових умовах можуть стати на заваді стабільній роботі інфраструктури.

Під час огляду території та цехів моторвагонного депо Здолбунів виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» поцікавився у працівників підприємства виробничими клопотами. Головний із них – технічний стан моторвагонного рухомого складу, що вичерпав експлуатаційні ресурси. Зокрема тут досі опікуються дизель-поїздами Д1, які застаріли не лише технічно, а й морально. Володимир Крот зазначив, що у вирішенні цієї проблеми залізниця і надалі залишається без дієвої підтримки з боку органів державної влади та місцевого самоврядування, проте, як складова соціально відповідальної державної компанії, змушена докладати всіх можливих зусиль для забезпечення належного рівня приміських перевезень. Керівник залізниці дав доручення начальнику підприємства надати в службу перелік необхідних запасних частин для відновлення в умовах депо чотирьох секцій електропоїздів, що дозволить зменшити кількість поїздів, які курсують у приміському сполученні регіону у скороченому складі. При цьому Володимир Крот наголосив, що за кожну одиницю рухомого складу, відновлену власними силами, та ініціативу в господарській роботі на підприємстві працівників необхідно заохочувати грошовою винагородою.

Добрий приклад такого підходу та організації роботи показав колектив ремонтного вагонного депо Здолбунів, де за дорученням виконавчого директора Львівської регіональної філії у стислі терміни налагоджено процес переобладнання універсальних платформ із неробочого парку на рухомий склад для транспортування сипучих вантажів, якого нині бракує на ринку перевезень. Таким чином здолбунівські вагонники першими в Укрзалізниці відпрацювали цю технологію, зацікавивши взаємовигідною співпрацею вантажовідправників та вантажоотримувачів, що мають можливість надавати залізничникам матеріали та частини, необхідні для модернізації цього рухомого складу.

Оглянувши виробничі потужності депо, Володимир Крот дав доручення вагонникам до кінця цього року відремонтувати та переобладнати 40 платформ і поставив завдання впродовж наступного року досягти удвічі більшого результату. Крім того, фахівці вагонного депо у Здолбунові перейматимуть успішний досвід дрогобицьких колег із переобладнання мінераловозів неробочого парку на справний рухомий склад для перевезення сипучих вантажів. Уже до кінця цього року за цією технологією у вагонному депо планують модернізувати 15 одиниць такого рухомого складу.

Одним із головних пунктів робочої поїздки став огляд території цеху ПТОЛ локомотивного депо Здолбунів із перспективою будівництва на його території локомотивного депо, в якому обслуговуватимуть та ремонтуватимуть електровози змінного струму, що працюватимуть на вантажних та пасажирських напрямках після електрифікації дільниці Ковель–Ізов–Держкордон, а в подальшій перспективі і в сполученні Львів–Івано-Франківськ–Хриплин.

Цех збудований ще у 1987 році, проте тривалий час простоював без роботи, тому сьогодні потребує реконструкції. Втім комісія переконалася, що наявна інфраструктура та територія підходять для будівництва нового депо. Переваг цій місцевості надає і зручне географічне розташування цеху на дільниці Ізов–Ковель–Козятин, а також професійно-технічна освітня база в Здолбунові, яка готує фахівців локомотивного господарства.

У підсумку виконавчий директор регіональної філії «Львівська залізниця» дав доручення керівництву служби локомотивного господарства готувати відповідні матеріали щодо будівництва у Здолбунові нового депо з експлуатації і ремонту електровозів змінного струму, які будуть розглянуті на засіданні науково-технічної ради залізниці.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ