Слухай онлайн
Cуспільство

Львівська залізниця придбала новий український дизель-поїзд - вперше за останні 15 років

Парк рухомого складу Львівської залізниці поповнився першим за останні 15 років новим дизель-поїздом. Сьогодні, 16 січня, у перший рейс з Івано-Франківська до Чернівців цю новинку урочисто відправив начальник Львівської залізниці Богдан Піх. Повідомила прес-служба Львівської залізниці.

Дизель-поїзд вітчизняного виробництва (ПАТ «Луганськтепловоз») близько місяця проходив випробування (обкатку), а від сьогодні курсуватиме коліями Буковини, Тернопільщини та Франківщини (за напрямками Коломия-Чернівці, Коломия-Городенко, Коломия-Ворохта, Коломия-Заліщики та Коломия-Делятин).

Новий приміський дизель-поїзд складається з трьох вагонів – два моторних і один причепний. При побудові поїзда використано сучасні вузли та агрегати, зокрема німецьку дизель-генераторну установку, асинхронні тягові двигуни, безщітковий синхронний тяговий генератор тощо. Бокові стінки, настил та дах виготовлено з нержавіючої сталі, повністю закритий перехідний майданчик між вагонами. Також тут збільшено кабіну машиністів, а увесь поїзд обладнано камерами зовнішнього спостереження, щоб машиніст міг контролювати посадку-висадку пасажирів. Пульт керування обладнано дисплеєм мікропроцесорної системи, яка у разі несправності підкаже машиністові, у чому проблема. Також тут встановлено сучасну радіостанцію. Усе це позитивно впливає на зменшення експлуатаційних витрат, а також на ремонт та обслуговування техніки.

Для пасажирів у дизелі працюватимуть три вагони третього класу. Тут обладнано сучасну систему вентиляції повітря та обігріву салону, передбачено біотуалет.

Вартість такого дизель-поїзда склала 41 мільйон гривень. У поїзді можуть подорожувати одночасно 336 пасажирів, а конструктивна швидкість дизеля – 130 км/год.На 100 км дизель споживає в середньому 100 літрів дизель-палива.

Довідка.

Близько 50% усіх приміських перевезень на Львівській залізниці здійснюють дизель-поїздами. Парк дизель-поїздів Львівської залізниці зношений на 90% і є найстарішим серед усіх залізниць України. Тут ще експлуатують дизель-поїзди марки Д1, побудовані у 70-х роках минулого століття. Сьогодні на залізниці курсують 64 дизель-поїзди, 28 з яких марки Д1. Найближчим часом буде списано 5 дизель-поїздів. Експлуатація таких поїздів дуже дорога, адже зношені і застарілі поїзди важко обслуговувати, знаходити для них деталі, які вже не виготовляють. Загалом для Львівської залізниці орієнтовна вартість відновлення технічного стану дизель-поїздів для забезпечення належних умов перевезення пасажирів (проведення капітальних та поточних ремонтів) на 2013 рік складає 388 мільйонів 312 тисяч гривень.

Івано-Франківська дирекція залізничних перевезень (Івано-Франківська і Чернівецька області). Перевезення пасажирів у приміському сполученні здійснюється рухомим складом приписки моторвагонного депо Коломия. Приміські перевезення забезпечують експлуатацією 8 дизель-поїздів серії Д1 (побудови 1974-1978 років), один дизель-поїзд ДТЛ-1 та два ДПЛ-1 (1985-1986 років побудови). Встановлений виробником нормативний термін служби дизель-поїздів Д1 – 20 років. Максимально допустимий термін служби (за умови поетапного продовження) – 45 років. Усі дизель-поїзди Д1 відпрацювали встановлений виробником нормативний термін служби. У 2013 році заплановано списати 2,5 дизель-поїзди Д1.

Вартість відновлення технічного стану дизель-поїздів для забезпечення належних умов перевезення пасажирів на 2013 рік (проведення капітальних та поточних ремонтів) складає 47 млн. 30 тис. грн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...