Львівський бренд туристичного спорядження та одягу Turbat представили свою продукцію на українському стенді в межах міжнародної виставки OutDoor by ISPO у німецькому Мюнхені.
Про це інформує пресслужба ЛОВА.
Цьогорічний стенд складався з двох частин, щоби вкотре привернути увагу міжнародної спільноти до повномасштабної війни в Україні.
У темній частині стенда показана сучасна реальність, як ціла Україна живе та працює в укриттях. Спальники, килимки і намети були створені брендом, щоб відчувати свободу. Зараз вони служать, щоб захистити свободу жити і подорожувати. Світла частина стенда про майбутнє, за яке ми боремось: за свободу створювати та бути успішними. В цій частині представлено українські бренди туристичного спорядження та їхні флагманські продукти.
"Ми бачимо, як поступово світ починає втомлюватися від російсько-української війни, однак участь у такого роду заходах показує усій міжнародній спільноті, що ми не здаємося на жодному з фронтів, ми боремося та віримо у мирне українське майбутнє", – прокоментував керівник департаменту економічної політики Львівської ОВА Степан Куйбіда.
Учасники отримали можливість безкоштовно взяти участь у виставці, їм надали виставкову площу. Підтримав наш бізнес своїм візитом консул України в Мюнхені - Дмитро Шевченко.