У середу, 1 березня, у Львові завершився 3 етап конкурсу на найкращу назву електронного квитка у Львові, який тривав з 1 лютого. За результатами он-лайн голосування перемогла назва «ЛеоКарт», яка набрала 37,2 відсотків. Повідомила прес-служба Львівської міської ради.
За результатами голосування на сайті Львівської міськради, яке тривало тиждень, перше місце посів варіант «ЛеоКарт», друге – «Левчик», третє – «LeoGo». Загалом у онлайн-голосуванні взяли участь 6756 львів'ян.
Відтак, львівський е-квиток матиме назву «ЛеоКарт», яка також дублюватиметься латинськими літерами – «LeoCard».
Як повідомили у ЛКП «Львівавтодор», варіант «ЛеоКарт» запропонували одразу дев’ять львів’ян. Але переможцем і власником призу (річного е-квитка на всі види транспорту) стане той, хто найшвидше запропонував таку назву. 14 березня оголосять ім'я переможця та нагородять його сертифікатом на отримання е-квитка.
Крім того, ЛКП «Львівавтодор» зараз проводить соціологічне дослідження ставлення львів’ян до е-квитка.
Також з 15 березня, враховуючи побажання львів’ян, розпочнеться робота над зовнішнім виглядом електронного квитка «ЛеоКарт»: бренд бук, де буде прописано усі елементи візуалізації квитка, логотип, колір, шрифти, слоган та багато іншого.