ВАТ “Львівський завод “Автонавантажувач” планує до кінця року запустити у виробництво дві нові моделі автонавантажувачів – 4018 «Лев» з вантажопідйомністю 12,5 тонни для використання в кар’єрах і 41008 “Лев” вантажопідйомністю 5-7 тонн, який відповідатиме моделі 41030 “Лев” з такою ж вантажопідйомністю, проте буде значно меншим за розмірами і його можна буде використовувати в приміщеннях. Про це “Гал-info” повідомив голова правління ВАТ “Львівський завод “Автонавантажувач” Роман Керниця.
“Зараз ми розширили ринок збуту. Зокрема, ми реалізуємо свою продукцію в країни Прибалтики, Узбекистан, країни Євросоюзу, Росію, Білорусь, Молдову. Поки що потужності заводу використовуються лише наполовину, проте за рахунок експорту ми до кінця року плануємо збільшити потужність на 20%. Іноземні покупці віддають перевагу нашим автонавантажувачам, оскільки вони нічим не поступаються іноземним аналогам, але значно дешевші. До того ж вони легкі в есплуатації, невибагливі, не потребують спеціального покриття, дешевий ремонт, оскільки автомобільні запчастини, що використовуються в наших автонавантажувачах, є широко представлені на різних ринках”, - зазначив Роман Керниця.
ВАТ „Львівський завод „Автонавантажувач” засновано 24 квітня 1948 року на базі заводу газової апаратури. Серійне виробництво машини вантажопідйомністю 3 та 5 тонн розпочато 1950 року. У 1985-1986 роках підприємство складало по 25 тисяч автонавантажувачів на рік. Основною моделлю була п’ятитонна машина. У 1992-1996 роках відбувся різкий спад виробництва. Для виходу з кризи було створено шість дочірніх підприємств. У 2001 році було порушено кримінальну справу про банкрутство ВАТ “Львівський завод “Автонавантажувач”. Зараз ВАТ “Львівський завод “Автонавантажувач” працює на половину потужності. У 2004 році повністю оновив модельний ряд і зараз виробляє автонавантажувачі трьох моделей: 41.030 “Лев” 5 т, 41.030 “Лев” 7 т, 41.181 “Лев” 12,5 т, а також запчастини до них.