Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

"Львівводоканал" створив нову безкоштовну лінію сервісного центру

Для зручності мешканців ЛМКП «Львівводоканал» створив нову безкоштовну лінію для дзвінків у сервісний центр - 0800401551. Відтепер, якщо вам необхідно зателефонувати на підприємство, ви зможете скористатися безкоштовною лінією з будь-якого мобільного оператора. Про це інформує пресслужба ЛМР.

«Наші старі лінії також працюватимуть, тож ще раз нагадуємо наші контактні номери.

Сервісний центр приймає показники лічильників, надає інформацію про стан рахунку тощо:

+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)

+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)

0 (800) 40-15-51 (безкоштовно для всіх операторів зв’язку)

Ці номери приймають дзвінки понеділок-четвер з 8.00 до 18.00 год, п’ятниця з 8.00 до 17.00 год.

Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо

15-51 (для стаціонарних телефонів)

+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного). Ці номери працюють цілодобово.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ