Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львівводоканал відкрив новий безбар’єрний сервісний центр

Для кращого обслуговування маломобільних споживачів ЛМКП «Львівводоканал», відкрили новий сервісний центр на вул. Зеленій, 64. Про це повідомляє ЛМР.
Фото: ЛМР
Фото: ЛМР
Фото: ЛМР

Приміщення центру обладнали пандусом для людей на кріслі колісному, а також ознакували шрифтом Брайля для відвідувачів з вадами зору. Також до входу у центр постелили тактильну плитку, а всередині облаштували інклюзивну вбиральню та окремий куточок для дітей. Консультації споживачам тут надаватимуть три фахівці.

«Сервісні центри нашого підприємства є за адресами вул. Зелена, 64 та вул. Хуторівка, 24. До прикладу, у 2023 році сервісний центр на вул. Зеленій, 64 надав консультації понад 70 тисячам споживачів. А з початку цього року уже понад 30 тисяч львів’ян звернулися сюди за консультаціями і допомогою.

Новий інклюзивний сервісний центр для обслуговування маломобільних людей додатково відкрили за цією ж адресою – вул. Зелена, 64. Він розташований поруч із вже діючим», - пояснюють у ЛМКП «Львівводоканал». 

Основні завдання сервісних центрів:

- надання інформації споживачам щодо особових рахунків, стану оплати за водопостачання та водовідведення;

- консультування щодо ремонту, повірки, реєстрації приладів обліку води;

- зміна власників житлових приміщень, кількості зареєстрованих осіб;

- видача довідок (роздруківок) про стан рахунку;

- укладання договору з ЛМКП «Львівводоканал»;

- виготовлення технічних умов і погодження робочих проєктів;

- подання заяв щодо приєднання до мереж водопостачання та водовідведення;

- замовлення хіміко-бактеріологічного аналізу води;

- обмеження та відновлення водопостачання;

- консультування щодо якості та тиску водопостачання. 

Інклюзивний сервісний центр ЛМКП «Львівводоканал» працює з понеділка по четвер з 8:00 до 17:00 год, у п’ятницю. – з 8:00 до 16:00 год (без перерви на обід). Під час повітряної тривоги послуги не надають.

Окрім того, новий інклюзивний центр надаватиме послуги з консультування юридичних осіб.

На підприємстві нагадують, що низку послуг можна отримати також онлайн, через чат-бот «Львівводоканалу» vodokanal_lviv_bot (Telegram/Viber), або надіславши запит та необхідні документи на офіційну електронну скриньку: [email protected]

Нагадаємо, з вересня 2023 року у Львові працює моніторингова група під керівництвом уповноваженої Львівської міської ради з питань доступності Ірини Маруняк, яка обстежує комунальні установи міста на наявність елементів доступності. Під час обстеження формуються відповідні рекомендації, яким має бути пандус, поручні, ширина дверей, яким чином має бути зроблена інклюзивна вбиральня тощо.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ