Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львів'ян запрошують до тестування бета-версії порталу мешканця

Управління ІТ Львівської міської ради оголошує набір на тестування бета-версії порталу мешканця. Відтак, місто закликає усіх охочих зголошуватись та стати одними з перших 100 користувачів, які відчують переваги швидкого зручного сервісу для мешканців.

"У далекому 2015 році у Львові вперше серед українських міст з’явився портал мешканця. То була велика кооперація кількох компаній та Львівської міської ради. За цей час ресурс розвинувся, стали постійні користувачі послуг. Але час не стоїть на місці. Вже понад 70% львів'ян щодня є активними користувачами інтернету. Все більше послуг з’являється в телефоні, все менше часу ми хочемо витрачати на зайві черги.

І ось останнім часом ми з нашою командою активно працювали над абсолютно новим форматом порталу мешканця — від дизайну до технічного функціоналу.

Мабуть, пригадуєте Forum 451Е на початку жовтня. Саме тоді ми презентували демо-версію Порталу мешканця. А вже сьогодні разом з командою управління ІТ Львівської міської ради готові оголосити набір на тестування бета-версії порталу мешканця.

Станьте одними з перших 100 користувачів, які відчують переваги швидкого зручного сервісу для мешканців.

Реєстрація за посиланням.

І ще розповім трохи більше деталей для тих, хто цікавиться технічною складовою. Спільно з розробниками EPAM Ukraine вже завершили такі стадії:

  • дизайн сторінок, їх адаптивність для відображення на десктопі і мобільній версії, адаптації для незрячих та слабозрячих користувачів;
  • інтеграцію з MobileID, BankID, та ЕЦП (система id.gov.ua) для ідентифікації та верифікації даних користувачів;
  • Створено каталог послуг за категоріями та життєвими ситуаціями;
  • Розроблено процес подання електронної заяви та доданих документів;
  • Забезпечено можливість підписання заяви на адміністративні послуги з використанням ЕЦП;
  • Розроблено форми для подання електронних звернень та запитів на публічну інформацію;
  • Розроблено персональний кабінет користувача для відслідковування статусу розгляду поданих документів
  • Розроблено адміністративний модуль порталу

Вже зараз працюємо над:

  • Взаємодією з системою електронного документообігу для забезпечення ефективного надання відповіді користувача
  • Інтеграцією з платіжною системою та з модулем запису в чергу на відвідування Центру надання адміністративних послуг

Долучайтесь!", — зазначив заступник міського голови Львова з питань розвитку Андрій Москаленко.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ