Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

МОН і Мінрегіон оновлять 200 українських шкіл

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ і Міністерство освіти і науки розпочали розробку й упровадження спільного проекту створення нового освітнього простору в 200 школах України. Про це було повідомлено під час спільної селекторної наради з головами ОДА міністра регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ Геннадія Зубка та міністра освіти і науки Лілії Гриневич, передає Освітній портал.

За словами Геннадія Зубка, до громади повинна прийти нова якість послуг, і освітня послуга – одна з найголовніших.

«Наша мета – створити повноцінний комфортний освітній простір. Комфортний у всіх сенсах – і з точки зору облаштування та технічного забезпечення шкіл, і з точки зору наповнення навчального процесу. Але для цього має бути ініціатива від обласних адміністрацій та голів громад», – наголосив Зубко.

Він повідомив, що при виборі школи для участі у проекті перевага надаватиметься школам, які знаходяться в об'єднаних територіальних громадах. Головними завдання Мінрегіону в цих проектах є: реконструкція або капітальний ремонт шкіл із запровадженням енергоефективних заходів, встановлення обладнання та програмного забезпечення, проведення швидкісного інтернету, Wi-Fi, створення умов для інклюзивного навчання, ремонт під’їзних доріг до навчальних закладів тощо.

У 50 із 200 шкіл, в яких буде створено новий освітній простір цього року, МОН також пілотуватиме нові освітні програми та матеріали для першого класу Нової української школи.

«Пілотні школи та вчителі першого класу, які там викладають, стануть першопрохідцями. Саме вони апробують новий стандарт початкової школи, програми та освітні матеріали, що застосовуватимуться у навчальному процесі. На основі їхніх зауважень будуть сформульовані зміни та поправки до пілотованих матеріалів, після чого вони будуть запроваджені по всій Україні у 2018 році, коли перший клас піде в Нову українську школу», – пояснила Лілія Гриневич.

Вона також додала, що є певні вимоги до того, яким має бути середовище для успішного впровадження реформи. Зокрема, йдеться про мобільні робочі місця – для гнучкості в організації роботи класу і використання сучасних освітніх методик – створення сучасної медіатеки на базі звичайних шкільних бібліотек, забезпечення у школі вільного доступу до інтернету та ІКТ загалом тощо.

Передбачається, для участі у проекті у кожному з регіонів будуть обрані щонайменше одна сільська та одна міська школи. Заклад не повинен підпадати під оптимізацію чи реорганізацію і повинен мати можливість підвезення учнів з іншої місцевості. Також будівля школи не повинна бути в аварійному стані, а земельна ділянка навчального закладу повинна мати достатньо місця для облаштування функціональних зон відпочинку, навчальних, навчально-дослідних і спортивних зон.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ