Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

МОН упроваджує нові підходи в науковій освіті для школярів

Міністерство освіти і науки України та Смітсонівський інститут (США) підписали Меморандум про співпрацю з метою розвитку наукової освіти.

Підписання меморандуму відбулось у Посольсві України в США за сприяння Посольства та Надзвичайного та Повноважного Посла України у США Оксани Маркарової, повідомляють в МОН.

Меморандум підписали Моніка Чімз, заступниця секретаря з питань освіти Смітсонівського інституту, та Євген Кудрявець, заступник міністра освіти і науки України з питань європейської інтеграції. На підписанні меморандуму також була присутня Надзвичайний та Повноважний Посол України у США Оксана Маркарова.

«Ця співпраця відкриває нові можливості для розвитку підходів у навчанні. Наш пріоритет – створити умови для зростання наукової та STEM-освіти. Креативні підходи та інструменти, які відкриваються українській освіті з таким партнером, як Смітсонівський інститут, дозволяють збільшувати інтерес до природничих наук, засвоювати матеріал легко й в інтерактивних форматах та надавати вчителям більше інструментів для навчання. Це про формування світогляду дитини та сфери її інтересів, переконання на прикладах у тому, що наука  – це надзвичайно цікаво. Якісні знання природничих наук серед дітей  – це фундамент для майбутнього України. Ця співпраця – наш черговий крок посилення наукової освіти», – зазначив Євген Кудрявець, заступник міністра освіти і науки України з питань європейської інтеграції.

Меморандум підписаний з метою підтримки молоді в Україні та охоплює співпрацю та обговорення щодо:

  1. Прикладних ресурсних комплектів наукового навчання, які можна застосовувати у різному виконанні, зокрема як для формальних освітніх просторів, таких як школи, так і для неформальних навчальних просторів, таких як музеї, або у місцях тимчасового чи постійного проживання родин.
  2. Підтримки вчителів через професійний розвиток, який може передбачати курування Смітсонівським інститутом (за погодженням з Міністерством) можливостей професійного навчання через платформи дистанційного навчання.
  3. Доступу учнів  початкових класів (5-11 років) в українських цифрових навчальних центрах до особливих цифрових активів, які наявні в бібліотеці цифрового освітнього контенту Смітсонівського інституту «Дистанційне навчання» (наприклад, електронних книг, цифрових освітніх ігор, симуляцій, освітніх відеороликів).

Євген Кудрявець зазначив, що перший етап співпраці передбачатиме надання доступу до цифрових ресурсів та контенту, розроблення боксів наукової освіти у молодшій школі. Наступним етапом буде імплементація програми наукової освіти в класи молодшої школи та каскадне навчання вчителів. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ