Один зі співзасновників monobank Олег Гороховський розповів про мовний експеримент, який провели в підтримці банку.
Як зазначив Гороховський, працівники підтримки Монобанку вибрали 1000 звернень клієнтів російською мовою, і запитали їх, чи не заперечують вони, щоб оператор відповідав на їхні запитання українською.
96,3%(!) сказали, що це не є для них проблемою.
"Вочевидь, денацифікація проходить успішно!", - зазначив Гороховський.
Він додав, що відтепер відповідь російською мовою в підтримці Монобанку тепер доступна тільки у разі наполегливого прохання клієнта і на розсуд оператора.
"У мене запитання до власників компаній, які досі продовжують підтримувати інтерфейси російською: хіба наш приклад і цей експеримент не гарне підтвердження, що відмова від російськомовних інтерфейсів не вдарить по вашому бізнесу?
Я вважаю, російськомовним інтерфейсам немає місця в Україні.
Російська мова – ок, це особистий вибір кожного українця.
А російськомовні інтерфейси використовуються на росії. До речі, покажіть хоча б один російський сервіс, що має інтерфейси українською, і це при тому, що ми не бомбимо їхні міста і не вбиваємо їхніх жінок, літніх людей і дітей...
Слава Україні!", - підсумував CEO Монобанку.
