КП «Адміністративно-технічне управління» закликає підприємців подумати про естетику та оформлення документів на зовнішню рекламу, дотримуючись чинних правових норм, перед тим, як позначити свій бізнес різноманітними способами.
«Зовнішня реклама у Львові, яка розміщується на вітринах магазинів, вікнах офісів подає додаткову інформацію клієнтам та водночас дуже часто спотворює місто. Вітрини, обклеєні яскравими зображеннями, чи інформацією про акційні пропозиції, виглядають не естетично та є недопустимими у Львові», — переконані в КП «Адміністративно-технічне управління».
Протягом минулого тижня у Львові демонтовано 120 незаконних рекламних конструкцій. Із зазначеної кількості — 61 одиниця незаконних рекламних засобів демонтована самими власниками, а 60 одиниць — примусово інженерами відділу оперативного реагування КП «Адміністративно-технічне управління».
Нагадаємо, що перед примусовим демонтажем власнику рекламної конструкції надсилається вимога її узаконити або добровільно демонтувати. Проте якщо підприємець не здійснює жодних кроків щодо узаконення чи демонтажу своєї конструкції, то працівники «Адміністративно-технічного управління» демонтовують її примусово.