Львівобленерго закриває деякі сервіси на сайті компанії із загальнодоступною інформацією про відключення в електромережах.
Про це інформує Львівська ОВА.
Так, наразі викнули сервіси:
Інтерактивна карта «Чому немає світла»;
- «Планові відключення»;
- «Аварійні відключення (архів)».
Також призупиняє публікацію інформації про планові ремонти на сторінці «Гаряча лінія «Львівобленерго» у Facebook.
Відтепер дізнатись про планові ремонти та аварійні відключення можна буде лише в сервісах, у яких передбачена ідентифікація користувача:
- у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram
- за допомогою електронної пошти, зареєстрованої у «Персональному кабінеті»: https://info.loe.lviv.ua/
- у кол-центрі «Львівобленерго» — 0-800-30-15-68, 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68.
У випадку, якщо Ваш номер вже зафіксований у системі, при дзвінку програма автоматично повідомить про аварійне/планові відключення.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ