Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

На час війни деякі сервіси на сайті "Львівобленерго" будуть недоступними: деталі

Львівобленерго закриває деякі сервіси на сайті компанії із загальнодоступною інформацією про відключення в електромережах.

Про це інформує Львівська ОВА.

Так, наразі викнули сервіси:

Інтерактивна карта «Чому немає світла»;

  • «Планові відключення»;
  • «Аварійні відключення (архів)».

Також призупиняє публікацію інформації про планові ремонти на сторінці «Гаряча лінія «Львівобленерго» у Facebook.

Відтепер дізнатись про планові ремонти та аварійні відключення можна буде лише в сервісах, у яких передбачена ідентифікація користувача:

  • у чат-ботах «Львівобленерго» у Viber та Telegram: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram
  • за допомогою електронної пошти, зареєстрованої у «Персональному кабінеті»: https://info.loe.lviv.ua/
  • у кол-центрі «Львівобленерго» — 0-800-30-15-68, 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68.

У випадку, якщо Ваш номер вже зафіксований у системі, при дзвінку програма автоматично повідомить про аварійне/планові відключення.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ