Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

На Львівщині не можуть побороти нелегальних перевізників

Як зазначив керівник управління транспорту та зв'язку ЛОДА Степан Рудницький, на Львівщині є 202 приміські маршрути і 297 міжміських. Тобто офіційно в області курсує понад 1000 транспортних засобів.

"Є негативна тенденція в обласній транспортній мережі до зменшення кількості транспортних засобів на лінії. За останні кілька місяців 22 маршрути залишились без перевізників, і ми не можемо знайти заміну", - зазначив Степан Рудницький.

Він додав, що основною з причин такого становища є так звані нелегальні перевізники, які в рік коронакризи значно збільшили свою діяльність.

"Після повного локдауну і відновлення регулярних перевезень у нас на лініях з'явились нелегальні перевізники. Вони існували й раніше, але у значно меншій кількості. Зараз суттєво зросла частка нелегальних перевізників на так званих прибуткових маршрутах. Кошти вимиваються в тінь і, відповідно, легальна галузь її недоотримує", - додав Рудницький.

Як відрізнити легального перевізника від нелегального?

  • Легальний перевізник працює виключно за схемою руху.
  • Посадку і висадку здійснює на зупинках або автостанціях.
  • Маркований трафаретом транспортний засіб з номером маршруту та кінцевими зупинками згідно з укладеним договором.
  • У транспортному засобі є інформаційний куток із зазначеною схемою руху та вартістю перевезень. Та інформацією про перевізника.
  • Наявний куток споживача з правами та обов'язками пасажира.
  • Наявність квитків.

"Сьогодні є проблема, і передусім це загроза життю людей. Якщо в ліцензованого перевізника є всі засоби, щоб перевірити стан транспортного засобу та стан здоров'я водія, то нелегальний перевізник здебільшого працює "з домашнього гаража".

Дуже прикро, що деякі структури, які нібито легальні, займаються "кришуванням" нелегального перевізника. Зокрема "Експрес Таксі", яке під своїм дахом, маючи ліцензію на таксомоторні перевезення, здійснює регулярні перевезення між Дрогобичем та Львовом. При чому ця ракова пухлина поширюється на Східницю, Моршин, Яворівський напрямок. Прикро, що чинне законодавство не дає можливості притягнути до відповідальності такі фірми, які прикривають нелегальні перевезення", - додав голова Львівського обласного відділення ГО "Всеукраїнська асоціація автомобільних перевізників" Іван Велійка.

Більше дивіться на відео нижче.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ