Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

На Львівщині визначили переможців та лауреатів конкурсу педагогів

На Львівщині підбили підсумки обласного конкурсу «Інноваційні програми та дидактичне забезпечення для осучаснення освітнього процесу -2021».
Фото ілюстративне

Про це інформує пресслужба ЛОДА.

Конкурс тривав півтора місяця і під час нього презентували свої доробки педагоги різних навчальних дисциплін.

Відтак, лауреатами і переможцями конкурсу стали авторські колективи із Львівщини, до складу яких входили також педагоги Тернопільщини і Черкащини.

Найбільше лауреатів визначили у номінації «Навчальні програми предметів для  спеціальних закладів», серед яких велику увагу приділили навчанню дітей із порушеннями інтелектуального та психофізичного  розвитку.

«Цей конкурс буде щорічний. Цього року він містив п'ять номінацій, що орієнтовані на базову середню освіту. Хочемо, щоб наші вчителі навчились розробляти навчальні програми, бо кожен вчитель школи за певний час буде змушений розробити таку програму свого курсу. Також із його допомогою хочемо виявити талановитих педагогів», - наголосив керівник проєкту Роман Пастушенко.  

Переможцями конкурсу стали авторські колективи із Навчальною програмою інтегрованого курсу  «Інтегрований курс літератур (української та зарубіжної). 5-6 класи» та Навчальною програмою інтегрованого курсу «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти» для 5-6 класів.

Переможців та лауреатів конкурсу нагородять в межах Першого обласного педагогічного форуму, що відбудеться уже найближчого четверга.

Нагадаємо, в області також триває конкурс для вчителів щодо покращення дистанційного навчання. До 24 жовтня прийматимуть роботи на конкурс «Дидактичне забезпечення змішаного та дистанційного навчання», на який свої розробки можуть подавати окремі автори та авторські колективи Львівщини.

На ці два конкурси в Програмі розвитку освіти передбачили більше півмільйона гривень, відтак конкурси покликані покращити якість і зміст освіти. Програми-переможці можуть отримати підтримку департаменту для того, щоб вони були апробовані і подані на гриф Міністерства. За підсумками конкурсів визначать також пілотні школи, в яких реалізовуватимуть найуспішніші навчальні програми.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ