Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

На першій спеціалізованій виставці „Реклама та медіа-2006” представлено понад 100 робіт зі Львова, Тернополя, Києва, Білої Церкви

Сьогодні, 4 жовтня, відбулося відкриття першої спеціалізованої виставки „Реклама та медіа-2006”, яка триватиме до 6 жовтня. Виставка має на меті сприяти розвитку ринку реклами на Львівщині та в Україні загалом, підвищити престиж реклами як самостійного виду творчої діяльності та підтримати творчі поривання у цій сфері.
Кожен учасник виставки матиме максимум можливостей для обміну досвідом, налагодження контрактів з потенційними клієнтами та встановлення партнерських стосунків. Як зазначив співорганізатор виставки Тарас Бащук: „Ідея зародилась півтора року тому, коли ми побачили, що ринок реклами в Україні розвивається хаотично і проблема виникає не стільки у виробництві реклами, як в маркетингових технологіях і їх застосуванні, основна ідея цієї виставки – показати технології виробництва реклами і продукцію регіональних виробників”.
У рамках виставки будуть організовані „круглі столи” та майстер-класи. Також, як  розповів один із організаторів виставки Ростислав Ваврів, у її рамках буде відбуватися фестиваль реклами „Золотий бублик” (вперше). Журі розгляне роботи подані на конкурс в 5 номінаціях: відеореклама, аудіореклама, зовнішня реклама, друкована реклама та товарний знак і фірмовий стиль. У складі журі фахівці з реклами та представники рекламодавців.  На розгляд подано понад 100 робіт зі Львова, Тернополя, Києва, Білої Церкви.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ