Газопостачальна компанія "Нафтогаз" планує і надалі надсилати клієнтам паперові платіжки, у яких відсутні подані користувачами показники лічильників за газ.
Про це пише "Хвиля" з посиланням на відповідь пресслужби "Нафтогазу".
Як йдеться в матеріалі, одна з клієнток компанії звернулась зі запитом, чому у паперових квитанціях не вказано показників лічильника, а лише загальний обсяг споживання та сума, яку потрібно заплатити.
У "Нафтогазі" пояснили, що паперові рахунки продовжать надходити, як і раніше, після 20 числа кожного місяця, якщо клієнт обрав друкований формат отримання рахунків.
Також у газопостачальній компанії нагадали, що вони є лише постачальником газу. Прийняття показів лічильника, облік та нарахування об’ємів газу, а також послуги з транспортування блакитного палива, технічне обслуговування мережі та обладнання здійснюють облгази (оператори ГРМ).
"Тому, у паперових рахунках від нашої компанії вказується лише отриманий від оператора ГРМ об'єм газу, натомість показники лічильника зберігаються безпосередньо в оператора ГРМ", — додали у "Нафтогазі".
Як зазначили у компанії, паперові квитанції втрачають свою популярність серед клієнтів "Нафтогаз Україна". А всю необхідну інформацію користувачі отримують в особистому онлайн-кабінеті (my.gas.ua), де можна дізнатись свій баланс, сплатити послуги газопостачання та слідкувати за показниками споживання блакитного палива.
До слова, щоб нарахування в платіжках були коректні, передавати показання лічильників потрібно з 1 по 5 число щомісяця оператору ГРМ (облгазу) на сайті або в чатботі облгазу чи зателефонувавши до контакт-центру.