Кореспондент Гал-інфо провів опитування серед студентів ЛНУ ім. Івана Франка, чи задоволені вони освітою, яку здобувають у стінах одного із кращих університетів країни. Більшість опитаних позитивно відгукувались про систему навчання та отриманні знання, однак не обійшлось і без негативних відгуків.
"Я цілком задоволена системою освіти. Це те, що я очікувала. За 5 бальною шкалою, я б поставила 4. Змінити я б хотіла кількість державних місць, тобто збільшити їх, а також вищу стипендію", - студентка першго курсу географічного факультету.
"Загалом мені подобається, але деякі предмети можна було б викладати по-іншому, зробити інший підхід. Я б хотіла змінити перелік предметів, точніше забрати ті, які дають тільки теоретичні знання, які не використовуються на практиці і ввести більше предметів, які будуть спрямовані на практичну частину", - студентка 3 курсу факультету іноземних мов (німецька філологія).
"Чисто теоретично я задоволений, але загалом освіту у ЛНУ я оцінюю на 3 бали із 5. Я б хотів змінити бюрократичний процес, а також ввести нормальну систематизацію та адекватне оцінювання. Щодо хабарництва на факультеті, то такого тут немає, принаймні я не стикався. Викладачі в цьому плані досить адекватні. Якщо я б мав можливість ще раз вступати в університет, сюди я б не поступав", - студент 3 курсу філософського факультету.
"Щодо грошей, то в нас на факультеті немає ніякого тиску з боку викладачів. Загалом якщо ти вчишся, то платити не треба. Але є практика, коли студент не вчиться, тоді платить. Випадки університетського хабарництва звісно є, суми різні", - студентка 3 курсу філософського факультету.
"Я незадоволений системою освіти. Оскільки ця освіта не надає практичних навиків студентам. Я би змінив усю систему навчання та викладання. Щодо хабарів, то немає. Якщо б я мав можливість ще раз вступати на цей факультет, я б не вступав", - студент 4 курсу факультету іноземних мов.
"Загалом я задоволений. Загально я б оцінив навчання на 3-4 бали. Я думаю, що ще є над чим працювати. Оцінювання в нас на факультеті не є завжди об’єктивним. Викладачі часто оцінюють суб’єктивно, можуть комусь дотягнути бали, а комусь навпаки ні. А зараз в реаліях того, що ми тепер працюємо в 100 бальній системі це не завжди є справедливо. Однак, я би вступав на цей факультет, адже не знаю кращої альтернативи того, що я міг би знайти чи вибрати.
Зокрема зараз на нашому факультеті ми вивчаємо багато застарілого матеріалу, який би я реформовував. Я би додав більше чогось нового та молодих викладачів. На це потрібен свіжий погляд особливо у моїй сфері - програмування.
З приводу техніки, на першому курсі в нас була стара техніка, зараз уся техніка є нова. Технікою ми забезпечені в достатній кількості. Додам, що я не стикався із хабарництвом на своєму факультеті", - студент 2 курсу факультету прикладної математики (спеціальність інформатика).
"Я не є задовлений освітою у Франковому університеті. Я би поставив -4, бо це все дуже неефективно, непродуктивно і без сенсу. Я би змінив усе кардинально,також поміняв систему оцінювання на таку, яка є у НУ "Львівська політехніка". Там кредитно-модульна система, коли ти накопичуєш бали під час кожного заняття. Окрім того, там не треба відпрацьовувати пропущені пари", - студент 5 курсу юридичного факультету.
"Я цілком задоволена освітою, бо жоден інший ВНЗ, для прикладу Політехнічний чи Комерційна академія, не дасть таких знань, як юридичний факультет університету. Тому, якщо ти хочеш вчитися, то краще йти сюди. Навіть якщо і трапляються випадки, коли хтось платить, все рівно він повинен вчитися. Також я вважаю, що ціна за навчання на юридичному факультеті є об’єктивною та виправданою", - студентка 5 курсу юридичного факультету.
"Я задоволений навчанням, але корупція на факультеті є. Щодо кількості грошей, за які ти можеш купити чи іспит чи залік, то це до тисячі гривень. Я б забрав корупцію на моєму факультеті, а викладачів, які брали хабарі, я б звільнив із роботи. Загально я б оцінив університет на 3,8 балів із 5.
Якщо я б мав можливість ще раз вступати в університет, я б не вступав на цей факультет. На магістратуру сюди я не планую, хочу в УКУ. Але варто додати, що у доволі позитивним елементом мого навчання є туризм. Ми багато подорожуємо, багато де буваємо – це мені подобається і це цікаво", - студент 4 курсу географічного факультету (туризм).