Слухай онлайн
Політика

Нова партія Льовочкіна як спроба ребрендингу

По своїй суті новий проект Сергія Льовочкіна «Партія розвитку України» є не новим обличчям в українській політиці, а спробою ребрендингу однієї з груп у Партії регіонів і бажанням С.Льовочкіна розпочати відкриту самостійну гру на українській політичній шахівниці. Про це йдеться у щотижневому аналітичному віснику Міжнародного центру перспективних досліджень (МЦПД) «Inside Ukraine».

Цим самим він намагається використати запит суспільства на нові політичні сили. Помічниками у справі запуску нової партії стануть Сергій Ларін і Юрій Мірошниченко.

Ця політична сила може претендувати на частину електорату Партії регіонів, який перебуває у вакуумі невизначеності. Результати виборів показали, що Сергій Тігіпко зміг переманити на свою сторону лише незначну частину виборців регіоналів, тоді як решта просто не прийшли на виборчі дільниці.

Для успіху нового проекту у Сергія Льовочкіна є команда технологів, досвід організації ідеологічної роботи та зв’язки з партійними активістами на місцях. Для фінансового забезпечення проекту є і значні власні кошти, і зв’язки з впливовими бізнесменами. Величезною перевагою для партії буде також можливість впливати на інформаційну політику одного з основних українських телеканалів – «Інтера».

З іншого боку, за Сергієм Льовочкіним закріпився стійкий імідж «сірого кардинала» часів Віктора Януковича. Однак, той факт, що він весь час був непублічним політиком і зумів уникнути іміджевих втрат під час Революції гідності, може допомогти йому при створенні політичного проекту, основним акцентом якого буде прихід нових особистостей до влади.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...