Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Новий графік руху поїздів буде складений з урахуванням пропозицій активістів та пасажирів

Менеджмент ПАТ «Укрзалізниця» та громадські активісти в ході зустрічі 18 жовтня в Києві обговорили ініціативи для вдосконалення графіка руху поїздів, покращення сервісу обслуговування пасажирів. Практика таких зустрічей буде продовжена. Про це повідомили в «Укрзалізниці».

«Розробка й затвердження нового графіку руху поїздів, призначення нових маршрутів, визначення доцільності зупинок – цей сегмент роботи не може виконуватися залізничниками без залучення громадських активістів та пасажирів, – зазначив в.о. директора з пасажирських перевезень та сервісу ПАТ «Укрзалізниця» Ігор Романків. За словами Ігоря Романківа, ведення постійного діалогу з клієнтами дозволить створити максимально прийнятний продукт: «Розуміти настрої та потреби свого клієнта – це необхідність, що дозволить задовольнити потреби пасажирів та максимально ефективно використовувати наявні технічні можливості».

Учасники зустрічі обговорили актуальні питання з удосконалення графіка руху поїздів, який буде введений у середині грудня 2016 року, призначення нових поїздів, зупинок, тощо. Зокрема, йшлося про удосконалення маршрутів нічних експресів, що курсуватимуть з Харкова да Ужгорода та Івано-Франківська. Також залізничники втілили в життя потреби громади міста Кривий Ріг та передбачили у новому графіку швидкісний поїзд Інтерсіті сполученням Київ-Кривий Ріг та багато іншого. Щодо покращення сервісу, то ведеться робота із запровадження єдиного квитка на кілька видів транспорту, або комплексна транспортна послуга, наприклад, зараз вивчається можливість запровадження маршруту Київ-Буковель, де частину шляху пасажир буде долати потягом, частину – автобусом. Також на вокзалах з’явиться більше експрес-кас, де пасажири зможуть придбати квитки на поїзди, що відправляються у найближчий час.

Зі свого боку, представники громадськості зазначили, що в ПАТ «Укрзалізниця» відчуваються суттєві зміни щодо проведення комунікацій з клієнтами. «Завдяки новому менеджменту товариства відбувається зміна ідеології ПАТ «Укрзалізниця» на клієнтоорієнтовану компанію. Про це свідчить і ця зустріч, коли до введення нового графіка є можливість обговорити деталі та висловити свої побажання», – розповів голова ГО «Громадський контроль Укрзалізниці» Віктор Гарвона.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ