Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Підзамче – найбільш небезпечна станція Львівської залізниці

Фахівці служби охорони праці регіональної філії «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» проаналізували випадки невиробничого травматизму за останні 10 років та нанесли на карту станції та перегони, де зафіксовано найбільше трагічних інцидентів. Таким чином залізничники хочуть і за допомогою візуалізації звернути увагу громадян на те, що об’єкти магістралі у разі недотримання правил поведінки несуть підвищену небезпеку для життя та здоров’я.

Так, від початку 2006 року (за останні 10 років) на об’єктах залізничної інфраструктури Львівської магістралі через власну необережність та нехтування власною безпекою травмувалися 1227 осіб, із них смертельно – 696 людей. Понад 5% серед травмованих – діти до 16 років: за 10 років травмувалися 66 дітей, 28 із них – загинули.

Найбільше постраждалих протягом десятиріччя зафіксували на станції Підзамче – 22 травмовані особи, 11 із них загинули. На станції Тернопіль травмувалися 17 людей, із них смертельно – 8, станції Стрий – 12 постраждалих і 6 смертей, станція Львів – 12 травмованих, із них 4 смертельно. На залізничних перегонах найбільше осіб через власну необережність травмувалися на ділянці Рівне-Здолбунів – 22 людини постраждали, із них 18 осіб отримали травми, не сумісні із життям.   

Зазначимо, що від 2006 до 2013 року фахівці фіксували поступове зменшення кількості травмованих на залізниці. Так, у 2006 кількість постраждалих була найбільшою – 175 осіб, у 2013 – майже вдвічі менше – 89 людей. Однак у наступних роках залізничники змушені констатувати збільшення невиробничого травматизму: 99 випадків у 2014 році та 110 – у 2015.

Абсолютна більшість випадків травмування сторонніх осіб на залізниці стається із вини громадян, які нехтують правилами перебування на об’єктах магістралі. Львівські залізничники вкотре нагадують, що для того, аби зберегти життя, потрібно керуватися у першу чергу здоровим глуздом та не піддаватись спокусі скоротити дорогу, пролізти попід вагоном, ходити в навушниках по колії чи вилізти на дах вагона задля «селфі». Пам’ятайте! Ваше здоров’я та життя у ваших руках!

Довідка.

Аби убезпечити власне життя та здоров’я, пішоходам дозволено переходити залізничні колії тільки у встановлених місцях (пішохідні мости, переходи, тунелі, переїзди тощо). Водночас суворо заборонено ходити по залізничних коліях та наближатися до них на відстань менше п'яти метрів.

На станціях і перегонах неприпустимо пролізати під вагонами і перелізати через автозчепи для переходу через колію. Також за правилами безпеки не дозволено підходити ближче ніж на 0,5 метра до краю платформи після оголошення про подачу або прибуття поїзда до його повної зупинки. Зважаючи на велику кількість випадків травмування у нетверезому стані, заборонено знаходитись на об’єктах залізничного транспорту під впливом алкоголю чи інших психотропних речовин.

Також дуже важливо не переходити та переїжджати залізничні колії при закритому положенні шлагбаума або при червоному світлі світлофора та звуковому сигналі переїзної сигналізації. Автомобілісти повинні пам’ятати, що ДТП на залізничних переїздах трапляються переважно саме з вини водіїв автотранспорту, які насамперед мають берегти життя та здоров’я собі та пасажирам. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ