Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Поїзд "Шовкового шляху" повернувся до України

Перший експериментальний вантажний поїзд, який був запущений 15 січня 2016 року, по так званому "Новому Шовковому шляху", 17 квітня повернувся до України. Про це передає ЦТС з посиланням на прес-службу "Укрзалізниці".

7 квітня поїзд із порожніми контейнерами був відправлений зі станції Достик (Казахстан) і очікувався до прибуття в Чорноморськ (раніше - Іллічівськ) 19 квітня.

В "УЗ" зазначають, що регулярність курсування поїзда визначається попитом ринку на таку послугу. В даний час вивчається потенційний вантажопотік, який може бути переорієнтований на транспортування в складі контейнерного поїзда, розглядається питання створення регулярного сервісу.

"Потужності учасників проекту дозволяють безперешкодно здійснювати відправку контейнерного поїзда, який буде перевозити 1 тис. тонн вантажів щотижня в кожному напрямку", - додали в "УЗ".

Середня швидкість курсування поїзда, встановлена графіком по маршруту західні прикордонні станції України - станція Чорноморськ-Поромна становить близько 1,150 тис. км на добу.

Крім призначення поїзда в Європу "УЗ" планує використання його можливостей для перевезень українськими відправниками та одержувачами.

Як повідомлялося раніше, вантажний потяг за маршрутом Іллічівськ- Китай, який був запущений Україною в рамках проекту "Новий шовковий шлях", не виходив на зворотній маршрут з КНР через відсутність клієнтів.

Нагадаємо, 28 листопада 2015 року (у день введення Росією економічних санкцій проти Туреччини) транспортні компанії Китаю, Казахстану, Грузії, Азербайджану і Туреччини підписали Угоду про створення консорціуму для перевезення вантажів з Китаю до Європи в обхід російської території — Транскаспійського транспортного маршруту.

А 14 січня в Грузію прибув перший потяг Нового Шовкового шляху. У цей же час до проекту долучилась Україна.

Уже через день з України до Китаю вирушив демонстраційний потяг, який складався з 10 вагонів, які частково були порожніми, а частково завантажені металевою заготівкою для розвантаження у Грузії. Порожні вагони було заплановано завантажити товарами вже у Китаї та доставити зворотнім потягом.

31 січня потяг прибув до пункту призначення - на станцію Достик на кордоні Казахстану з КНР.

Економічна правда

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ