Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Показник лісових доріг в Україні збільшуватимуть до одного кілометра на сто гектарів – Володимир Коржов

Яка кількість лісових доріг потрібна на Львівщині науковці точно не знають, але повідомляють, що показник густоти цих доріг не становить і половини від того, який потрібен відповідно до Закону „Про мораторій на проведення суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону”. Про це у коментарі „Гал-info” на відкритті першої гірської лісової дороги на Сколівщині повідомив перший заступник директора з наукової роботи Українського науково-дослідного інституту гірського лісництва Володимир Коржов.
„Сказати з точністю до кілометра, скільки потрібно ще лісових доріг у Львівській області не реально. У Карпатах показник густоти лісових доріг 0,36-0,40 кілометра на сто гектарів. У наших сусідів – це 1,5-2 кілометра на сто гектарів. Завдяки лісовим дорогам є можливість оперативно виконувати роботи: доставку людей, доступ машин до деревини. Залежність багатьох параметрів лісогосподарського виробництва залежить від густоти доріг. У нас показник густоти доріг потрібно збільшити у шість-сім разів. У нас є закон „Про мораторій на проведення суцільних рубок на гірських схилах в ялицево-букових лісах Карпатського регіону”, де вказано, що показник густоти доріг потрібно збільшити до одного кілометра на сто гектарів. Цей закон націлює усіх працівників лісової галузі на покращення результатів. Ці 200 кілометрів доріг в Україні, які будують цьогоріч – це вже значний поступальний крок, але якщо говорити про бажані показники, то таких доріг потрібно ще дуже багато. Це завдання можна виконати за кілька років при планомірному виконанні, з визначенням черговості доріг та правильності розташування”, – розповів Володимир Коржов.
Він зазначив, що уряд повинен продовжувати фінансування будівництва лісових доріг. „Всі цивілізовані країни вкладають кошти у дороги, і не тільки лісові дороги, а й навіть у приватні ліси. До прикладу в Австрії близько 17 відсотків лісів державних, інші – приватні. І усюди є лісові дороги. Держава стимулює людей до цього. Власникам, які вклали кошти у будівництво лісової дороги, відшкодовують до 40 відсотків витрат”, – розповів Володимир Коржов.
За словами Володимира Коржова, будівництво лісової дороги передбачає дослідницьку та проектну роботу, яка триває не один рік. „Ця дорога у Гребенівському лісництві не будувалася так, що у квітні почали, а у жовтні закінчили роботу. В минулому році ми розробили технічне обґрунтування, освоєння цього масиву, вони були затвердженні. В минулому році зробили зйомки траси. Якщо б у квітні вирішили будувати дорогу, то зараз би її ще не було. Коли почали розмову цьогоріч про будівництво лісової дороги, то вже були креслення і відмічена траса дороги”, – розповів Володимир Коржов.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ