На сьогодні більше, ніж 170 тисяч клієнтів ПАТ «Львівгаз» є користувачами «Особистого кабінету». Лише у минулому році особисті кабінети зареєстрували понад 47 тисяч споживачів газу області.
Кожне п’яте домогосподарство Львівщини має можливість самостійно контролювати стан особового рахунку, розмір нарахованої субсидії, наявність боргу або переплати, передавати показання лічильника, а також бачити кількість спожитої енергії в - кубометрах, кіловатах, гігакалоріях і мегаджоулях.
«За допомогою Особистого кабінету наші клієнти в дистанційному режимі можуть отримати повний доступ до даних особового рахунку та можливість керувати ним. Окрім того, клієнти «Львівгазу» активно користуються й іншими дистанційними каналами. До прикладу впродовж 2017 року контакт-центр опрацював більше 1,5 млн звернень. Ще майже 500 тис. разів клієнти скористались голосовим меню (IVR)», - зазначає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Львівгаз» Орислава Щурко.
Отримати консультацію споживачі Львівщини можуть і за допомогою «Особистого кабінету». У 2017 році, за допомогою цього каналу, фахівцями контакт-центр було надано понад 17 тисяч консультацій. Також в собистому кабінеті на сайті 104.ua доступна опція зворотнього дзвінка – Callback, якою впродовж минулого року скористались майже 5 тис клієнтів.
Зареєструвати свій «Особистому кабінет» на сайті 104.ua швидко та легко. Для цього потрібно знати номер свого особового рахунку та останню суму платежу за газ.