Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Попри транспортний колапс, не можна обмежувати пересування львів’ян, - Ігор Кузьмак

Відомий львівський архітектор Ігор Кузьмак, який цієї осені побореться за крісло міського голови Львова, відстоює позицію львів’ян, які хочуть вільно пересуватись містом.
Фото Олена Ляхович, Гал-інфо

“Ще у глибокій давнині, тобто років десять-п’ятнадцять тому, місто порушувало правило, зухвало відносилось до основних категоричних позицій генерального плану Львова, будувало на територіях майбутніх магістралей будинки, нехтувало майбутніми розв’язками. 

Сьогодні це призвело до транспортного колапсу у місті.

Чому замість нового інженерного рішення, яке би дало Львову правильний якісний модерний поштовх, завдало би траєкторію виходу зі створених проблем, нам сьогодні розповідають про місто коротких віддалей, про пріоритет пішого пересування, роверами та громадським транспортом?

Місто коротких відстаней — так, це добре. Так, я погоджуюсь, що варто зменшити інтенсивність руху приватного транспорту через центр міста.

Але я заперечую концепцію щодо того, щоб штучними управлінськими регулятивними засобами обмежувати свободу пересування громадян. На мою думку, кожен має право рухатись тим засобом пресування, який він вважає за потрібним. І для цього ми маємо рішення — це професійні транспорті рішень, які давним-давно були закладені в генплані Львова.

Тому місту варто лиш перестати порушувати закон, натомість почати слідувати генеральному плану, який є основним видом містобудівної документації на місцевому рівні, призначеної для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території населеного пункту”.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ