Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Потрібно вносити зміни до ЗУ «Про рекламу» – Олена Святій

«Згідно із  ЗУ «Про рекламу», логотипні назви у рекламі не мають змінюватись, навіть якщо торгова марка зареєстрована російською чи іншими мовами», – повідомила начальник відділу зовнішньої реклами КП «Крокус-послуги» Олена Святій. За її словами, рекламні агенції здають в оренду чисті рекламні щити, якщо є певні юридичні документи на діяльність компанії і дозвіл на встановлення реклами, а вже самий зміст реклами затверджується рекламодавцями, на який виконавці послуг не впливають.
«Ми перевіряємо правила отримання дозволу на рекламу, а не зміст самої реклами. Вони не надають зображення реклами. Усе пов’язано з тим, що у нас недосконалий Закон «Про рекламу», який не передбачає різних нюансів. У Львові є близько 2500 рекламних щитів і 14 компаній, власники яких заробляють гроші на встановлені реклами на щитах», – зазначає Олена Святій.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ