Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Працівники Державного авіаційного підприємства «Львівські авіалінії» погрожують страйком

Працівники Державного авіаційного підприємства «Львівські авіалінії» відстоюватимуть у Державній авіаційній адміністрації України своє право на страйк, якщо їм не видадуть заборговану за 5 місяців зарплату, та якщо й надалі підприємство доводитимуть до банкрутства. Про це «Гал-info» повідомив голова Координаційної ради ДАП «Львівські авіалінії» Володимир Верес. За його словами на сьогодні загальна заборгованість підприємства перед працівниками становить 1,5 млн.грн, і її формування (заборгованості) є лише частиною спеціальної програми доведення державного підприємства до банкрутства. «Нам перестали платити зарплату з липня, тому ми вимагаємо погасити до кінця грудня існуючу заборгованість, і не допускати заборгованість в подальшому. Але окрім того ми вимагаємо вивести підприємство з кризового стану, яке стало таким завдяки діяльності на своїй посаді тимчасового виконувача обов‘язків ген директора ДАП«Львівські авіалінії» Володимира Кокшарова та гендиректора ДП «Міжнародний аеропорт «Львів» Олександра Загреви. Тому ми звертаємося до громадськості, Мінтрансзв‘язку, ФДМУ, Авіаційної адміністрації України провести всебічний аудит діяльності адміністрації за період з грудня 2003 року по сьогодні, негайно відсторонити керівництво ДАП «Львівські авіалінії» від виконання обов‘язків, і у випадку, якщо у їхніх діях будуть вбачатися ознаки злочину, притягти винних до кримінальної відповідальності, змусити їх відшкодувати збитки. Наразі страйкувати ми не маємо права згідно закону, але якщо й далі буде все це продовжуватися то ми виборюватиме дозвіл у Авіаційної адміністрації України, і якщо вона його не дасть то страйкуватимемо без нього, не дивлячись на те що тоді нам загрожуватиме кримінальна відповідальність», -- каже Верес.
За словами Вереса справи у ДП «Львівські авіалінії» йшли добре, поки гендиректором підприємства був Віталій Гусєв, і допоки підприємство не поділили в 2004 році на ДАП «Львівські авіалінії», гендиректором якого став Олег Ковальчук та ДАП «Міжнародний аеропорт «Львів», гендиректором якої став Олександр Загрева. «В 2004 та 2005 році ми працювали нормально з щорічним прибутком в 80 млн.грн. А ось в 2006 році нам стало відомо що у ДАП «Львівські авіалінії» великі проблеми – керівництво не розраховувалося за стоянки, за паливо інше, стало відомо що підприємство розпродує літаки по «смішній ціні». В лютому 2006 року прийшла нова команда менеджерів і тимчасово виконувачем обов‘язків ген директора ДАП «Львівські авіалінії» став Володимир Кокшаров – відставний пілот, який в менеджменті не особливо і розуміється. В нас з‘явилася надія, бо досить впевнено діяли 15 постійних маршрутів, але як виявилось намарне. В червні почалися проблеми з виплатою зарплати. Тоді ми за тиждень до того, як Президент України мав відвідати Львів звернулися до Петра Олійника та Андрія Садового, з тим щоб нам виплатили зарплату, в протилежному випадку ми погрожували страйком. Олійник та Садовий допомогли і нам виплатили зарплату. Потім все почалося знову і тепер ми маємо заборгованість в 5 місяців. Зараз на ДАП «Львівських авіалініях» літає лише один літак  -- ЯК -42 по маршруту Львів-Неаполь та Львів-Рим. Решта 11 літаків нелітає. АН-24 зробив свій останній рейс 24 листопада, бо в нього закінчився сертифікат. Загалом щоб флотилія летала бракує всього 6 млн.грн.», -- сказав Верес.    
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ