Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Рекламорозповсюджувачі вимагають не включати до правил розміщення зовнішньої реклами словосполучення «локальні схеми»

Рекламорозповсюджувачі вимагають не включати до правил розміщення зовнішньої реклами словосполучення «локальні схеми» та врегулювати відстані між рекламними конструкціями. Про це йшлося під час «круглого столу» «Громадські слухання обговорення  регуляторного акту «Про внесення змін в додаток до рішення виконкому від 19 листопада 2004 року N 1173 «Про затвердження правил розміщення зовнішньої реклами».

На думку голови Спілки художників Львівщини Олега Микити, локальні схеми розміщення зовнішньої реклами, які вносяться до правил розміщення зовнішньої реклами у Львові, є необґрунтованими, оскільки потрібно по кожній вулиці зробити схему, а на це потрібні кошти та відповідний колектив. Як зауважує Олег Микита, у Львові навіть не розроблено генеральний план, тому найкраща пропозиція локальні схеми розробляти на тендерній основі, до яких залучати як українських фахівців, так і європейських. На думку рекламорозповсюджувачів, відстань між конструкціями, яка має бути не меншою 100 метрів для рекламних площин, більших, ніж три квадратних метри, є необґрунтованою, оскільки не вказано, по якому периметру і де розташовані рекламні площини та потрібно збільшити мінімальну рекламну площину.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ