Слухай онлайн
Спорт

Рекордсмен Бонневіля представить Україну на ралі "Дакар"

Вже 2 січня Україна повертається на ралі Дакар підкорювати аравійські пустелі. Змагатись у цьому марафоні буде легенда українського авто- та мотоспорту Сергій Малик зі своїм екіпажем.

Щорічний марафонський трансконтинентальний ралі-рейд під назвою ралі Дакар проводиться з 1978 року. Тож долати цей важкий шлях збирається легенда українського автоспорту - 55 річний Сергій Малик. В сюжеті ДжеДАІ чоловік розповів, що мріяв туди потрапити ще юнаком.

“Ще давніше виникла така ідея долучитись до цього марафону. Але тоді тридцятий ювілейний Дакар не відбувся через терористичну загрозу, що була в Мавританії. І ось, наступний шанс з’явився аж через 14 років”, - розповів Сергій Малик.

Варто зазначити, що на його рахунку понад 40 рекордів швидкості на мотоциклах в різних категоріях та сотні титулів у автомобільних чемпіонатах.

Як повідомив в коментарі Гал-інфо Сергій Малик, також разом з ним на марафон вирушать штурман Любомир Шумаков та механік Сергій Мартовенко. Вже сьогодні автомобіль на вантажному поромі вирушить до місця перегонів з Марселя.

Рішення їхати було прийняте лише півтора місяця тому. Як зокрема зазначив Малик, це малі терміни, адже пристосувати машину під Дакар за такий короткий час практично неможливо. Однак це не злякало його і вже скоро Україна побачить свого рекордсмена, який здійснить зі своїм екіпажем дебют на вантажівці “Рено”.

Нагадаємо, що Сергій Малик став представником України, який намагався побити рекорд на фестивалі швидкості Bonneville Speed Week 2021, що проходив на висохлому солоному озері Бонневілі в серпні.

Саме він під час 70-го ювілейного тижня швидкості #Bonneville Speed Week у 2018 році встановив ще один рекорд на спеціально підготовленому електричному мотоциклі Dnepr Electric, досягнувши швидкості 103,995 миль на годину (167,36 км /год).

Довідка.

В перегонах беруть участь як професійні гонщики, так і аматори (інколи їх більш як 80 %). Траса на «Дакарах» прокладається шляхами, які не завжди є автомобільними, однак загального користування без обмеження руху місцевого транспорту. 

Етапи відбуваються щоденно, а дистанція кожного з них складає 700-900 км. Маршрути етапів пролягають через піски, бархани, дюни, а покриття від піску, каміння, солончаків до порослого верблюжою колючкою твердого кам'янистого ґрунту. Також у цій порі року (січень) в пустелях нерідко трапляються піскові бурі або падає дощ, що додає труднощів учасникам.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ