Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Росія створює тіньовий флот зерновозів — Reuters

Росія дедалі більше покладається на тіньовий флот для експорту зерна, використовуючи зазвичай старі судна, які часто належать судновласникам у Туреччині чи Китаї.

Про це повідомляє Reuters, пише Суспільне. 

Як зазначає агентство, відсутність кораблів у РФ та скорочення діяльності в країні-агресорі західних зернотрейдерів збільшують витрати на транспортування російської пшениці. Однак Москва збирається експортувати близькі до рекордних обсяги, а наявний у неї флот зернових суден значно нижчий за потреби.

Щонайменше три великі судновласники відмовилися від будь-яких контактів із РФ вже з лютого 2022 року, а страховики кажуть, що російські термінали та порти часто не можуть пройти перевірку на відсутність зв'язку із підсанкційними особами.

З 1 липня 2023 року з Росією перестали працювати великі трейдери Louis Dreyfus, Viterra та Cargill (останній, щоправда, стверджує, що продовжить працювати з РФ). Тож, Москва почала фрахтувати судна у невеликих судновласників, не пов'язаних із цими трейдерами.

Reuters також вказує, що у грудні 2022 року в міністерстві сільського господарства Росії оголосили план побудови флоту з 61 нового судна, посилаючись на "санкційний тиск і відмову міжнародних перевізників співпрацювати". Проте, досі невідомо про жодні замовлення.

Зараз у Росії є 31 зерновоз. Більшість із них старі та невеликі, тож у найближчому майбутньому країні доведеться фрахтувати іноземні судна у тих, хто погодиться з нею працювати.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ