Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Розпочинається моніторингове дослідження якості початкової освіти

Міністерство освіти і науки України спільно з партнерами розпочинає проведення моніторингу якості початкової освіти "Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи" – першого в Україні дослідження, що має намір проаналізувати, яким чином ігрові та діяльнісні методи навчання реалізуються в освітньому процесі початкової школи.
Фото ілюстративне

Дослідження відбуватиметься протягом чотирьох років.

Метою дослідження є з’ясування ефективності впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи та виявлення їхнього впливу на формування ключових компетентностей учнів початкової школи, зокрема читацької та соціально-емоційної.

"Впевнена, що результати такого дослідження стануть ще одним науковим підтвердженням того, що навчання через гру дає можливість розкрити індивідуальні можливості дитини", – зазначила заступник Міністра освіти і науки України Віра Рогова.

Ігрове та діяльнісне навчання є важливим для всебічного розвитку дітей, а також для розвитку когнітивної, соціальної, емоційної, креативної та фізичної сфер, які є необхідними для того, щоб діти ставали потужними агентами змін у власному житті та володіли достатніми навичками, щоб впоратися з будь-якими труднощами та зробити позитивний внесок у життя громад.

Детальніше – на сайті МОН.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ