Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

«Шанхай» біля Львівського вокзалу перетворять на «Європу»

У Львові створено робочу групу, яка займатиметься реконструкцією території довкола головного залізничного вокзалу та привокзальної площі. Відповідне рішення було ухвалене сьогодні, 28 січня, на нараді під головуванням голови Львівської ОДА Михайла Цимбалюка за участь Гендиректора Укрзалізниці Михайла Костюка та міського голови Львова Андрія Садового.

Очолив робочу групу заступник голови ОДА Володимир Губицький. До неї увійшли перший заступник міського голови Львова Олег Синютка та перший заступник директора Львівської залізниці Володимир Кисельов.

На сьогодні основне завдання робочої групи – скласти щоденний і щотижневий графік робіт з реконструкції. Щотижня голова ОДА планує заслуховувати звіт про виконану роботу.

Реконструкція привокзальної площі відбуватиметься у два етапи.

До Євро 2012 заплановано зруйнувати паркан, що йде вздовж трамвайної колії, вивести в одну лінію фасади локомотиворемонтного заводу, привести їх до одного кольору. Таке доручення від імені міністра інфраструктури дав львівській владі Михайло Костюк.

Водночас директор Львівської залізниці Богдан Піх додав, що з лівого боку вулиці, яка веде до залізничного вокзалу, теж будуть зруйновані паркани та частково будівлі залізниці. На цьому місці заплановано збудувати автостоянку на 200-220 автомобілів. Також сюди винесуть частину автобусів з автостанції біля вокзалу. В самій будівлі двірця зроблять косметичний ремонт, забрукують територію довкола, пластикове покритя дебаркадеру замінять на скляне.

Також заплановано привести в належний вигляд будівлю Укрпошти, яка знаходиться справа від сходів на перони головного вокзалу і знести тимчасові споруди довкола неї.

за словами керівника львівської дирекції Укрпошти Анатолія Кидисюка, на реконструкцію будинку потрібно близько 1 млн 800 тисяч гривень.

Крім цього, заплановано очисти площу Двірцеву від торгових точок.

«Ми повинні знайти спільну думку щодо проблем, які тут існують. Ми повинні знайти спільну думку з власниками та орендарями приміщень, які є біля вокзалу, вирішити болюче питання автовокзалу і водночас врахувати інтереси пасажирів, які прибувають поїздом до Львова і мають намір їхати далі у міста і села Львівської області. Ми маємо врахувати думку всіх, але львівський вокзал повинен отримати європейське обличчя», – каже голова ОДА.

Вартість загальної реконструкції наразі не називається. Михайло Цимбалюк повідомив, що левова частка фінансування ляже на плечі державного бюджету, але також залучатимуться і кошти місцевого бюджету.

Другий етап реконструкції передбачає знесення цілого кварталу складської забудови та майстерень залізниці між приміським залізничним вокзалом та головним, будівництво терміналів, стоянок для таксі, приватного транспорту, транспортних розв’язок, приведення до належного вигляду рекламних конструкцій, будівництво підземного паркінгу, можливо, підземної дороги та підземного трамваю або ж легкого метро в напрямку житлового масиву Рясне.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...