Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Що важливо знати, змінюючи колодки та диски самостійно

Колодки та диски – деталі, які хочеш-не хочеш доводиться регулярно міняти.

Процедура не складна, і багато автовласників, купуючи гальмівні диски Ланос на Автопро, вирішують зробити заміну самостійно, заощадивши на послугах майстра. Однак в обслуговуванні гальм простота оманлива, дії навмання можуть сильно нашкодити. Диски, супорти та колодки в автомобілі зазнають одні з найбільших навантажень, тому ставитись до них треба дуже уважно, не допускаючи недбалості. У протилежному випадку можна порушити системну, взаємопов'язану роботу гальм та власними руками зробити свій транспорт небезпечним. Чи означає це, що краще не ризикувати та смиренно платити СТО? Ні — лише те, що попередньо варто вивчити питання.

45Dz0WLtBMcPzePlCGzbIgwG2arQWFYcxf0-efFNKIrx85pxlo_30041N1yam9uVLpkMdaZN7dWCLlwgyOSDQgLUFfobtro0SwG5dkUc0o7iZvHvJH_OhfJo7APQuTGAHOcs48CJ9Zoa1lAQdi5JRPcNsemLfEYTGocggmmzFpexyRXTRzqqPknjhktKnw

Неочевидні помилки під час обслуговування гальм

1. Не очистити нові диски від мастила

Здавалося б, навіщо чистити нові диски з крамниці? Відповідь це питання знає не кожен механік. Адже відсутність очищення може значно знизити ефективність гальмування і неабияк зіпсувати нерви водію. Вся справа в консерваційному мастилі, яке щедро покриває нові диски. Це мастило, вбираючись у поверхню фрикційних накладок, засолює їх і заважає виконувати свою функцію. Видаляти мастило найкраще спеціальним знежирюючим аерозолем для гальм.

2. Не нанести мастило на нові колодки

Колодки, на відміну дисків, не треба очищати. Навпаки, їх треба змастити, перш ніж ставити на автомобіль. Грамотні слюсарі наносять на тильний бік один із спеціальних термостійких складів: мідне мастило або протискрипну пасту. Після цього колодки працюватимуть у повному розумінні «як по маслу» — не скриплять при контакті з поршнями супорта і працюють довше завдяки зниженому тепловому навантаженню.

3. Не змащувати напрямні пальці супорта

Ще одна деталь гальм, що вимагає мастила – пальці та їх напрямні. Багато брендів випускають спеціальне мастило для направляючих супорта, але за її відсутності можна використовувати універсальне, на основі силікону. Таке мастило вбереже напрямні від закисання і забезпечить м'яке та швидке гальмування.

fjBt4XJN-09Av2t1BDtdYc4uZCpJVn_Dx4497vKw0IXEatZoCvwBCpZjA37-r48GyCIrkBfCTc63-H4rBN11FoW8NoiZlIfGY8ld3FYOm0hyH3SmsJT4aIty-G10tj5VpW6sJ_MpcUnZOW_J2Ht-uzQn6X03uhbaYezyk5RMxUXTtjZMEz-eXfeiu8Rqiw

4. Ризик запалення колодок.

Варто пам’ятати, що обкатані колодки можуть спалахнути. Найчастішими причинами цього можуть бути помилки на СТО, якщо вам заклали забагато літолу і при стрибках температури літол може спалахнути. Іншою причиною є неякісні колодки — якщо від різкого гальмування не спалахне фарба, то розсиплеться фрикційна прокладка. Або ще варіант “стомленого” ручного гальма — якщо механізм повернення троса погано спрацьовує, і колодка не відходить до кінця, її починає клинити. Аби уникнути цих проблем варто довіряти перевіреним майстрам і купувати якісні ліцензійні запчастини адже скупий платить двічі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ