Львів’ян закликають оновити свої дані у реєстрі, щоб простіше отримувати послуги. Про це повідомили сьогодні, 26 вересня, в департаменті гуманітарної політики Львівської міської ради.
Усі послуги, які надають Центри надання адміністративних послуг, мешканці можуть отримати за спрощеною процедурою. Для цього їм достатньо оновити свої дані. І вже при наступному візиті непотрібно приносити з собою пакет документів. На цьому акцентує міський департамент адміністративних послуг, а відтак запрошує усіх звернутись в ЦНАП та оновити свої дані у реєстрі.
«Оновивши свої дані у реєстрі територіальної громади, вам не потрібно буде додатково замовляти довідки щодо вашої реєстрації місця проживання, та за спрощеною процедурою зможете отримувати послуги з нарахування субсидій та матеріальної допомоги. Адже ваші дані вже будуть у реєстрі, тому адміністративні послуги ви будете отримувати за спрощеною процедурою та з мінімальними затратами часу», — коментують в департаменті адміністративних послуг ЛМР.
Процедура оновлення даних виглядає так: мешканець приходить з відповідним пакетом документів у ЦНАП, реєструється у терміналі керування чергою, та подає документи адміністратору. Адміністратор наповнює дані про мешканця, і при наступному візиті у ЦНАП, необхідна довідка формується одразу і дуже швидко — тобто мешканець не носить щоразу той пакет документів з собою, а лише паспорт, оскільки з першого разу реєстр уже наповнено.
Окрім довідок, за спрощеною процедурою зареєстровані мешканці зможуть отримувати матеріальну допомогу, нарахування субсидій та інші послуги, які надає ЦНАП. Щоб внести дані в реєстр — достатньо звернутися у ЦНАП.