Слухай онлайн
Cуспільство

Сім тисяч львів’ян не отримали субсидій. В мерії пояснили чому

У 2010 році до районних відділів соціального захисту за житловими субсидіями звернулось майже 32 тис. громадян, з яких більш, ніж 25 тисячам сімей її було призначено (78,8%). Утім, сім тисяч заявників не мали права на отримання субсидій, повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Виходячи з цього, управління соціального захисту звертає увагу мешканців на ті ситуації, у яких, згідно з законодавством, не може бути призначено державну субсидію.

Найчастіші випадки, коли заявнику відмовляють у призначенні субсидій:

- Коли у складі сім’ї є працездатні особи, які не працюють офіційно і не зареєстровані у центрі зайнятості, як безробітні. Такі сім’ї не мають права на отримання житлової субсидії. У такому випадку сім’ї рекомендовано вирішити питання працевлаштування (реєстрація в центрі зайнятості, влаштування на роботу).

- Коли діти чи інші родичі, які прописані в житловому приміщенні фактично працюють чи проживають за кордоном. В цьому випадку сім’я не може претендувати на утримання житлової субсидії через неможливість подати довідку про дохід. Таким сім’ям рекомендовано звернутись до надавачів комунальних послуг та зняти осіб, які не проживають тривалий час, з оплати за житлово-комунальні послуги.

- Значна кількість звернень від громадян – не власників житлових приміщень /квартир, приватних будинків/. Тобто, мешканець /заявник/, навіть у випадку отримання листа від Пенсійного фонду України, є зареєстрованим у житловому приміщенні, але власником є інша особа, яка там незареєстрована, тоді заявник не матиме державної житлової субсидії. А коли власник був би зареєстрований у цьому приміщені, він має звернутись у районний відділ управління соціального захисту, за місцем прописки, для оформлення субсидії.

- За субсидіями звертаються громадяни, які мають заборгованість з оплати за житлово-комунальні послуги, яка утворена до 1 грудня 2006 року. Тобто, відомо, що тепер діє норма коли заборгованість за ЖКП не впливає на можливість отримати державну субсидію, проте це стосується поточної заборгованості, яка утворена після 1 грудня 2006 року. А ті мешканці, які мають борг утворений до цієї дати і не мають укладеної угоди, по реструктуризації, вони отримувати субсидію не можуть.

Нагадаємо, для оформлення субсидій мешканцям потрібно звертатись у «Єдині приймальні» районних відділів соціального захисту за місцем реєстрації. Вони працюють без обідньої перерви - з понеділка до четверга з 9:00 до 18:00 год., а в п’ятницю до 16:45 год. Також, з метою надання фахових консультацій, в управлінні діють «гарячі телефонні лінії» для мешканців, за якими можна отримати необхідну інформацію. Що стосується користувачів Інтернету, то інформацію про житлову субсидію та інші види допомог можна прочитати на сайті «Львів соціальний» www.city-adm.lviv.ua/lvivsocialnyj/.

Довідка:

Телефони для попереднього запису на прийом у відділ соціального захисту та «гарячих ліній» з питань житлових субсидій:

Личаківський відділ: тел.: 235-71-62 (вул. Театральна, 10)

Залізничний відділ: тел.: 295-82-28 (вул. Виговського, 34)

Франківський відділ: тел.: 237-50-81 (вул. Ген. Чупринки, 85)

Галицький відділ: тел.: 235-80-83 (вул. Ф. Ліста, 5)

Сихівський відділ: тел.: 221-80-55 (вул. Зубрівська, 9)

Шевченківський відділ: тел.: 252-28-40 (вул. Липинського, 11)

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...