Нагадаємо, з 1 березня у Львові вступили в дію нові тарифи за паркування приватного транспорту. Але як виявилось, за понад два місяці оператор паркування "Львівавтодор" не спромігся змінити інформаційні таблички на паркінгах.
Як зазначено в ухвалі міської ради № 6303 від 20.02.2020 у Львові затверджено 5 зон паркування та відповідні тарифи за годину паркування.
- На спеціально обладнаних майданчиках (вул. Валова, «Вернісаж») для платного паркування у 1-й зоні паркування – не більше 30 грн.
- На відведених (в межах проїзної частини) майданчиках для платного паркування у 1-й зоні паркування – не більше 20 грн.
- На майданчиках для платного паркування у 2-й зоні паркування – не більше 15 грн.
- На майданчиках для платного паркування у 3-й зоні паркування – не більше 10 грн.
- На майданчиках для платного паркування у 4-й зоні паркування – не більше 5 грн.
- На майданчиках для платного паркування у 5-й зоні паркування – не більше 40 грн.
- На майданчиках для платного паркування туристичного транспорту (незалежно від місця розташування) – не більше 80 грн.“
Як пересвідчився сьогодні, 18 травня, журналіст Гал-інфо, в 2-й зоні паркування досі висять інформаційні таблиці зі старою ціною - 5 грн (зокрема на платній парковці, що на вулиці Лисенка), натомість при оплаті паркування через відповідний банківський додаток стягується оплата за новим тарифом - 15 грн. Дана ситуація вводять водіїв в оману і порушує частину 1 статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів», яка передбачає, що Споживач має право на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги).
Також слід пам’ятати, що відповідно до частини 8 статті 18 Закону України «Про захист прав споживачів» нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача.
Схоже, що в ЛКП "Львівавтодор" катастрофічно не вистачає кваліфікованих фахівців, адже це вже не перший випадок безвідповідального ставлення даного підприємства до своїх обов'язків. Зокрема, як вже писало Гал-інфо, керівництво Львівавтодору ігнорує функції замовника, та не заставляє виконавця вчасно виконувати гарантійні зобов'язання по заміні неякісних делініаторів на вулиці Свєнціцького у Львові.